מאלפת הכלבים הישראלית, רוני שגיא, עלתה לגמר של תוכנית הכישרונות המצליחה בעולם "אמריקה גוט טאלנט" America's Got Talent אחרי שכבשה את ליבם של הצופים והשופטים סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה.

צפו: מאלפת כלבים ישראלית כבשה את "אמריקה גוט טאלנט"

רוני והכלב רית׳ם נתנו הופעה חד פעמית בתוכנית חצי הגמר, ורקדו, ליטרלי, לצלילי השיר What a Feeling מהסרט "פלאשדאנס". הם זכו לתשואות רמות עד כדי האמירה של מנדל ש"זה ביצוע יותר טוב מהביצוע המקורי בסרט". במהלך ההופעה לבשה שגיא חולצה צהובה וסרט צהוב בשיער, כאותה הזדהות במאבק להשבת החטופים.

רוני שגיא והכלב רית'ם במופע חצי הגמר  (צילום: באדיבות סלקום TV)
רוני שגיא והכלב רית'ם במופע חצי הגמר (צילום: באדיבות סלקום TV)

שגיא: "אני מתרגשת מהמעמד ומהזכות ונחושה להגיע הכי רחוק שאפשר בגמר הגדול. החיבוק שאני מקבלת מהקהל בבית הוא עצום וזה בזמן שאני לרגע לא מסתירה את זה שאני ישראלית והקדשתי את הריקוד בחצי הגמר למען השבת החטופים. אני שמחה על ההזדמנות להראות לכל העולם את הקשר המיוחד בין כלבים ובין ובני אדם, ולעשות עם החבר הכי טוב שלי את הדבר שאנחנו אוהבים יותר מכל - לרקוד ביחד. אני מודה לכל מי שטורח ומפרסם, מודה לכל הישראלים בחו"ל שמצביעים, ולישראלים בארץ שקוראים לחברים ולמכרים בארצות הברית להצביע לנו. בזכות הקהל בבית הגענו לגמר".

לפני כ-3 חודשים, צלחה שגיא את שלב האודישנים בתוכנית, כשביצעה ריקוד מרגש, הרמוני ובתיאום מושלם יחד עם הכלב רית'ם לצלילי השיר California Dreamin וקיבלה ארבעה "כן" החלטיים מארבעת שופטי התוכנית שנעמדו על רגליהם והרעיפו עליה תשבוחות, לקול תשואות קהל.

הופיעה בצהוב. רוני שגיא במופע חצי הגמר  (צילום: באדיבות סלקום TV)
הופיעה בצהוב. רוני שגיא במופע חצי הגמר (צילום: באדיבות סלקום TV)

הקהל בבית הוא זה שיקבע מי יהיה הזוכה הגדול של העונה, וזוהי הזדמנות לישראלים בארה"ב ולתומכי ישראל להביע את תמיכתם על ידי הצבעה לרוני שגיא ולכלב שלה רית׳ם. תוכנית הגמר תשודר הערב, יום שלישי 17.9, בלייב בארה"ב. בישראל תשודר תוכנית הגמר בלעדית בסלקום TV בתאריך 20.9.