יום שבת בקרוב יסתיים, מה שאומר שסוף השבוע שלנו תם. נכון מאוד. לפנינו עוד שבוע חדש, בתקווה שיביא לנו בשורות טובות באמת לקראת החגים, וישיב אלינו את כל החטופים. ובמעבר חד, כמו רוח התקופה, במה נצפה על מנת להעניק לנו כמה רגעים של נחת? שאלה מצוינת. התשובות לפניכם. 

כולי קנאה | Envidiosa

כולי קנאה (צילום: צילום מסך נטפליקס)
כולי קנאה (צילום: צילום מסך נטפליקס)

משבר גיל ה. תשלימו לבד. כל אחד או אחת, והגילאים הבעייתיים שלהם. הזמנות נהדרת לעשות דברים לאו דווקא לגיטימיים שלא עשינו בעבר בטענה שהגיע הזמן, למרות שלאלמנטים כמו רכישת אופנוע, חצי מרתון או טיול בטנזניה אף פעם אין מועד מתאים. תלוי את מי שואלים.

"דרקון": מקונג פו לאמ.סי - הקשר הנסתר בין ברוס לי לראפרים | פסטיבל סאונדטראק
לא רק בלונדינית: רגע לפני שהיא חוגגת 90, חזרנו אל סיפורה רווי השערוריות של בריז'יט בארדו

את אותו משבר בדיוק מתחילה ויקי, שבקרוב תהיה בת 40. רק שבניגוד לחברותיה, לה אין בן זוג, מה שגורם לה להרגיש את הפומו המוכר והידוע. בעברית - חרדת הפספוס. משם יתחיל מסע של מציאת גבר מתאים עבורה, וכדאי בכמה שפחות זמן. ואז, באופן בלתי צפוי, תגלה ויקי שבן זוגה לשעבר התחתן.

אתם תתרגשו, ותתבאסו, ותחוו עם ויקי וחברותיה את כל רכבת ההרים הזאת. וזה יהיה נהדר, בייחוד שמדובר בסדרה ארגנטינאית שמתבלת עוד את העניין. מה באמת כדאי שתעשו? תזכרו באילו בורות לא ליפול כשתגיעו גם אתם לגיל גבורות. או קצת פחות.

מה הלאה? העתיד עם ביל גייטס | What's Next? The Future With Bill Gates

מה הלאה (צילום: צילום מסך נטפליקס)
מה הלאה (צילום: צילום מסך נטפליקס)

ביל גייטס. ללא ספק אחד משועי עולם. יזם, פילנתרופ, מנכ"ל מייקרוסופט לשעבר, האיש שממון מעולם לא הייתה או תהיה בעיה עבורו. ולא בכדי. ועכשיו, אחרי כל עשייתו בכל כך הרבה תחומים, משיק האדם המוכשר סדרה בנטפליקס, בה הוא מקפיד לדווח לנו על עתידות העולם בגרסתו. אלה שבאמת מעניינות אותנו כמובן. 

גם אתם חוששים (כמוני) מהנזקים העתידיים של הבינה המלאכותית? ומה עם העובדה שאנחנו ממשיכים להרוס את העולם, על אפה וחמתה של ההתחממות הגלובלית? על כל זאת ועוד מסביר גייטס בחמישה פרקים מרתקים על עולם המחר. יהיה לכם מעניין למדי.

המתמחה |The Resident

המתמחה (צילום: צילום מסך נטפליקס)
המתמחה (צילום: צילום מסך נטפליקס)

ומשהו שהזכיר לי את 'האנטומיה של גריי', שללא ספק הביאה אותי למצב שאני כבר לא יכולה לצפות בה, או במרידית' גריי, אף פעם. ציורי משהו. לעניינינו. בתפריט: ד"ר דוון פראווש, מתמחה צעיר, פוגש את ד"ר קונרד הוקינס, תותח על בכל הקשור למחלקה הפנימית, ומתמחה ראשי בבית החולים. 

מכאן ואילך, העלילה דומה לכל סדרות בית החולים שראיתם. אנשים עם עודף יומרה, מתווכחים בינם לבין עצמם על אסטרטגיות טיפוליות כאלה ואחרות, כשמוסר ההשכל הוא שהאנשים הפופולריים ביותר בבית החולים הם גם השחצניים ביותר עלי אדמות. קחו את זה מכאן.