אמש (ראשון) דיווחו במהדורת החדשות של ערוץ 14 על כך שמנהל בית הספר גימנסיה הרצליה, זאב דגני, יזומן לשימוע לפני פיטורין לאחר שכינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "דיקטטור, רודן ורוצח". 

אך באותו דיווח, מגישת המהדורה מגי טביבי הציגה את בית הספר באופן מוטה כשאמרה שמדובר במנהל מהגימנסיה "בהרצליה". טביבי והכתב מוטי קסטל לא הבינו ששם בית הספר (שממוקם בתל אביב) הוא "גימנסיה הרצליה" וחשבו כי מדובר בגימנסיה "בהרצליה". בנוסף לכך, גם בכתבת הטקסט באותו נושא שעלתה לאתר של ערוץ 14 לא תוקנה הטעות.

"כל מי שלמד היסטוריה בסיסית של הציונות יודע שהגימנסיה 'הרצליה' לא נמצאת בהרצליה", צייץ בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר), כתב המגזין של חדשות 12 ציון נאנוס.  

״גמנסיה הרצליה. לא בהרצליה. ערוץ של מטומטמים״, כתב צייצן נוסף. ״חכה שהם יגלו שהיה בנאדם שקראו לו הרצל״, כתב אדם נוסף. בין התגובות נכתב גם: ״אוי זה טוב, ‏מי זה הגאון? מוטי קסטל, הפסאודו עיתונאי שראיין את שרה נתניהו הניצולה מכיכר המדינה?״. 

גימנסיה "הרצליה" היא בית הספר התיכון העברי הראשון. הגימנסיה הוקמה במקור ביפו ב-1905, אך ב-1958 עברה לרחוב ז'בוטינסקי בצפון תל אביב. הגימנסיה כוללת חטיבת ביניים ובית ספר תיכון. בין מורי הגימנסיה נמנו אישים כמו יוסף חיים ברנר וחיים בוגרשוב.