אני יודעת שהתגעגעתם, אז חזרתי. אחרי כמה ימים של שמש קופחת, שתיית מים באופן אימפולסיבי כדי לא להתייבש, ואכילה מופרזת בכל שעות היום, החלטתי לחזור לשגרה. וכשאני אומרת החלטתי, אני מתכוונת לכך שחשבון הבנק שלי החליט שעליי לשוב לעבוד. על מנת לחסוך את מיטב כספי לחופשה נוספת כמובן, וליתר התחייבויותיי הפיננסיות. הנטפליקס, אם תהיתם, הביא עמו בשורות בזמן שנעדרתי. בואו נדבר על כמה מהן.

מפלצות או קורבנות? "הסיפור של לייל ואריק מננדז" – טרגדיה משפחתית | נטפליקס
מתאוששים מסוף השבוע? יש מה לראות | ביקורת נטפליקס

דמדומי האלים | Twilight of the Gods

גילוי נאות: כוחותיי בפתיחת השבוע היו דלים במיוחד, כיאה לאלה החוזרים מחופשה ומצפים לחגיגה בעבודה נוכח מציאת המוטיבציה לחזור. במיוחד בימים אלה. אז לצד הלו"ז שלי שהתנהל בעצלתיים, פלוס עליית המדרגה המשמעותית במלחמה מול חיזבאללה, חיפשתי משהו מניח את הדעת שאוכל לשבת מולו על הספה. בקיצור, שוטטתי בנטפליקס וידעתי שאם לא מלוכה בכל מה שקורה בחיים שלנו, לפחות אתונות משביעות רצון.

ואז נפלתי על 'דמדומי האלים' (Twilight of the Gods), ורסיה מופרעת למיתולוגיה הנורדית שרבים מאיתנו חשבנו שהיא גרסת הבמאי של המיתולוגיה היוונית, באדיבותו של זאק סניידר הידוע לשמצה. אק"א איש DC הבלתי מעורער, שאחראי בין היתר על 'ליגת הצדק', 'וונדר וומן', וכל הג'אז הזה. אה, ועל הדרך גם כמה עדויות על התנהגות שנויה במחלוקת.

Twilight of the Gods (צילום: נטפליקס)
Twilight of the Gods (צילום: נטפליקס)

בקיצור, הסדרה שלפנינו היא ממש לא ליגת הצדק. אבל היא כן אנימציה מגניבה, פוטוגנית למדי ועתירת תקציב שתזכיר לכם ש-DC כאן כדי להישאר ושעדיין לא קמו לה מתחרות שאינן מארוול. מעדיפים רק את היקום שאתם כבר מכירים? אל תאמרו נואש – ת'ור נמצא גם כאן, ואפילו לוקי, אבל במהדורה אחרת ממה שראינו עד כה.

כולם בשביל כולם | Outlast

אז הבטחתי ריאליטי, ולכן אקיים – מדובר בריאליטי על סטרואידים, המפגיש 16 שורדים ושורדות בקור מקפיא ומבודד איפשהו באלסקה, המתחרים ביניהם על היכולת להצליח בכל האתגרים העומדים בפניהם. הפרס הגדול, כמובן, הוא מיליון דולר טבין ותקילין.

גם כאן יש קבוצות, ובריתות, אבל זה הרבה פחות מהונדס ממה שאנחנו מכירים מסדרות ריאליטי סטנדרטיות. במקרה הנ"ל, זה לחלוטין יתרון. אגב, יכול להיות שהצפייה תגרום לכם לקור בלתי מוסבר, אז מה טוב. תתחילו מהעונה הראשונה, החדשה עלתה ממש לא מזמן.