נטפליקס רכשה את הסרט Mary, אפוס תנכ"י בכיכובם של אנתוני הופקינס (״שתיקת הכבשים״, ״האב״) והשחקנית הישראלית נועה כהן, כך לפי דיווח של מגזין "דדליין". 

במאי הסרט הוא די ג'יי קרוזו, שיצר בעבר סרטי מתח ואקשן ("קוד סודי נינה", "אני מספר ארבע"). את התסריט כתב טימותי מייקל הייס לאחר התעייצויות עם כמרים, רבנים, ואנשי דת מוסלמים ומורמונים, וכן חוקרי דתות ומקרא.

הסרט, שיופץ בחודשים הקרובים וצילומיו התקיימו במרוקו, עוסק בישו, ובפרט בהוריו מריה ויוסף. הופקינס בן ה-86 יגלם בו את מלך יהודה הורדוס, כהן תגלם את מריה, והשחקן הישראלי עידו טאקו יגלם את יוסף. כמו כן, השחקנים הישראלים אורי פפר, קרן צור והילה וידור נמנים גם הם בקאסט הסרט.

בנוסף יככבו בסרט גם מילה האריס, ג'ייד קרות, סוזן בראון, דאדלי אושונסי ג'יי ויליק ואחרים. את הסרט תפיק מרי אלו, שמסרה בהצהרה: "אני נרגשת מכך שאנחנו מביאים את Mary לעולם עם נטפליקס, כיוון שאין דרך גדולה וטובה יותר כדי לעורר השראה באנשים ברחבי העולם".

עלילת הסרט עוקבת אחר מריה, שמודרת בעקבות התעברות פלאית, ונאלצת להסתתר ולחיות את חייה במנוסה לצד יוסף, אחרי שהמלך הורדוס מוביל מרדף רצחני בעקבות התינוק שלה, ישו.