וינס מקמהן נולד בקרוליינה הצפונית, ורק כשהיה בן 12 פגש לראשונה את אביו - וינס מקמהן סיניור. לאב הייתה במדינת מיין חלקה גדולה ועליה היה קיים עסק של היאבקות חופשית. באי־רצון רב לקח עימו את בנו שיעבוד אצלו. הבן ראה ונדלק. הוא המטיר על אביו הצעות ורעיונות לפיתוח ושיפור, אבל האב פטר אותו במילים, לך מכאן, אידיוט.

רק כשפרש לגמלאות מכר האב את עסק ההיאבקות לבנו, ומכאן סיפור ה־WWF הוא היסטוריה עולמית. מקמהן ג'וניור היה תערובת של גאונות תקשורתית, יצירתיות, חזון, וגם נכונות לשבור את הכלים, מה שעשה אותו לאיש שיווק מושלם. תחת הנהגתו פלשה ה־WWF למדינות רבות נוספות בארצות הברית.

"מגלופוליס" - חזון מסורבל: החדש של קופולה מאתגר את גבולות הסבלנות
הזאבים של הוליווד חוזרים: האם קלוני ופיט איבדו את הניצוץ? | אפל TV פלוס

הוא הבין את חשיבות הגיבור בהופעה, וכך בא לעולם האלק הוגאן. אחריו הגיע מיסטר T, אחריהם, עם כניסת החברה לתחום היאבקות נשים הצטרפה גם סינדי לאופר בתפקיד אמרגנית משוגעת. אחר כך הגיעה הטלוויזיה לשידורי לייב. ה־WWF הייתה הצלחה שהרקיעה שחקים.

אחר כך באו תביעות על הטרדה מינית, ומקמהן נאלץ לפרוש מהנהלת ה־WWF, אבל אחרי שישה חודשים הופיע לפתע בראש חברה חדשה, שגם ממנה נאלץ לפרוש בשל תביעה נוספת על הטרדה מינית שהוגשה נגדו.

הסדרה "מר מקמהן" לא גורמת לצופה לחבב באיזה אופן את האיש. מקמהן מוגש כאן כפי שהוא - סוחר במקטורן זול, מגודל גוף, שכח את החיוך החם והאותנטי במאה שעברה, לא טיפוס שאישה תרצה להיקלע איתו בטעות לחדר מלון. ומהצד השני אשף של שיווק שאי אפשר לא לשרוק בהתפעלות מהיצירתיות והחזון שלו. לפחות בשל כך שווה לצפות ב"מר מקמהן". 