אחרי סוף שבוע ארוך, מחר נשוב איש איש למסגרות. אנחנו לעבודה, הילדים לבתי הספר, המכוניות לפקקים הבלתי נגמרים. כאילו חוזרים לשגרה, למרות שמחר גם ייפתח שבוע ה-7 באוקטובר, שיציין שנה לשגרה האיומה שנכפתה עלינו. רגע לפני שחוזרים לשלל הטרדות, הנה מה שתוכלו לברוח אליו עד מחר. 

שולחן השף: אטריות | Chef's Table: Noodles 

אני מניחה שאף אחד מכם לא ממש רעב אחרי החג הארוך שעבר עלינו. וכשאני אומרת לא ממש רעב, אני חושבת שזה יותר בסגנון 'לא יכול להסתכל יותר אל עבר המטבח, המקרר, ומזווה החטיפים'. אני באמת מבינה. אבל מה שנפלא באמת בתיאבון שלנו, בייחוד אחרי החגים, הוא שבתום ההצהרות הנרגשות על כך שאנחנו פוצחים במשטר של אוכל בריא – הדברים בטלים ומבוטלים ביום שלמחרת. וכן, גם סדרות על אוכל נכנסות לתמונה. 

ב'שולחן השף: אטריות', תעקבו במהלך ארבעה פרקים אחרי השפים הבלתי מעורערים בתחום האטריות. כן, מסתבר שזה תחום של ממש. לא משנה אם אתם בקטע של אוכל איטלקי, אסייתי, או לא מאוד בררניים בגזרת הפחמימות (כמוני), בתוכנית הפוטוגנית משהו שלפנינו יש הכל. פלוס פריימים מחמיאים למדי של מיני מזונות ונופים משביעי רצון. בתיאבון. 

chef's Table Noodles (צילום: מתוך נטפליקס)
chef's Table Noodles (צילום: מתוך נטפליקס)

הסתבכות | Trouble

ולמשהו לא רע שיסגור לנו את החג ברגל ימין (ככל הניתן כמובן): אדם צעיר וחסר מזל באופן יחסי, שמשלח ידו הוא מכירת מכשירי חשמל לכל המרבה במחיר, מצליח להביא את עצמו למצב של הרשעה ברצח. 

בעקבות הכרוניקה המוזרה קמעה, הוא יצטרך להתחיל להילחם במשטרה ובאלה שתפרו לו תיק, ועליו לעשות זאת ללא כישורים יוצאי דופן כפי שהבנתם מהשורה הראשונה. משהו בין קומדיה לסרט פעולה, כשהכל, אבל הכל, בשוודית. סגירה ראויה לחג או לא סגירה ראויה לחג? 

הסתבכות (צילום: מתוך נטפליקס)
הסתבכות (צילום: מתוך נטפליקס)