על אף ההחלטה שהתקבלה ברשת 13, בנוגע להורדת תוכניתו היומית של רביב דרוקר, "אזור מלחמה", לאחרונה חלה התפתחות בנוש. על פי הודעת רשת, לבסוף דרוקר יישאר במשבצת של השעה 19:00 בערב, זאת לאחר שמספר פיילוטים לתכניות חלופיות הסתיימו ללא הצלחה. 

מרשת 13 נמסר כי התארכותה של המלחמה והתרחבותה לזירות נוספות, לצד האתגרים המורכבים בפניהם ניצבת ישראל בימים אלה, מצריכים המשך שידור תוכנית אקטואליה המקדימה את מהדורת החדשות. בעבודה משותפת נפעל להביא לתכנית קהלים חדשים.

רביב דרוקר מסר בתגובה: "שמח שאנחנו נשארים, חושב שהקול שהתוכנית מבטאת חשוב במיוחד בימים האלה וממילא קצת מוקדם לנו לעלות על אלונקה".

כזכור, ההחלטה על הורדת התכנית התקבלה ע"י המנכ"לית הקודמת יוליה שמאלוב-ברקוביץ׳. שמאלוב-ברקוביץ׳, שהיחסים בינה לבין עובדי מערכת חדשות 13 היו עכורים מהרגע הראשון, סיימה את תפקידה, לאחר מאבק ממושך נגדה מצידם. 

התכניות השתנו: ישראל קיבלה תיאבון בלבנון - זו הסיבה לכך | דיווח
בשקט בשקט: ישראל בדרך להפסיק להיות תלויה בחימושים האמריקאים

לפני כחודש, אירעה סערה נוספת סביב דרוקר, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ביקש מבית המשפט המחוזי בירושלים לאסור על פרסום תיעוד מחקירותיו. זאת, לקראת הקרנת סרק הדוקו "תיקי ביבי" שהוקרן בפסטיבל טורונטו. בקשה דחופה שהגיש סנגורו של נתניהו עו"ד עמית חדד נטען כי אחד ממפיקי הסרט הוא העיתונאי רביב דרוקר, אשר לפי חדד "הצהיר על עצמו ברבים כמתנגד פוליטי של ראש הממשלה".

נתניהו ביקש מבית המשפט לקבוע כי דרוקר יהיה מנוע מלפרסם תיעוד חזותי או קולי של חקירות ראש הממשלה וכן של חקירותיו של בנו ורעייתו הנוגעות לתיקים שבהם מואשם נתניהו. הבקשה נדחתה. עם זאת, הסרט שודר לבסוף במהלך הפסטיבל.