השחקנית ג'נה פישר שגילמה את פאם ביזלי בסדרה המיתולוגית "המשרד", חשפה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי היא "נקייה מסרטן" לאחר שאובחנה עם סרטן השד בתחילת השנה. פישר בת ה-50 שיתפה את המסע שלה מהאבחון ועד להחלמה, בסדרת פוסטים לרגל חודש המודעות לסרטן השד.

"בדצמבר האחרון, אובחנתי עם סרטן שד משולש חיובי בשלב 1. לאחר שהשלמתי ניתוח, כימותרפיה והקרנות, אני כעת נקייה מסרטן", כתבה. "באוקטובר 2023 פרסמתי תמונה של עצמי באינסטגרם מתכוננת לממוגרפיה השגרתית שלי, עם תזכורת בצחוק 'לטפל בשקי הזמן המתקתקים שלכם' א-לה מייקל סקוט. לאחר תוצאות לא חד-משמעיות בממוגרפיה הזו בגלל רקמת שד צפופה, הרופא שלי הזמין אולטרסאונד שד. הם מצאו משהו בשד השמאלי שלי. הוזמנה ביופסיה. ואז, ב-1 בדצמבר 2023, למדתי שיש לי סרטן שד משולש חיובי בשלב 1".

סרטן השד, אילוסטרציה (צילום: envato)
סרטן השד, אילוסטרציה (צילום: envato)

עוד סיפרה על הטיפול שעברה: "בינואר עברתי לומפקטומיה להסרת הגידול. למרבה המזל, הסרטן שלי אותר מוקדם והוא לא התפשט לבלוטות הלימפה שלי או לשאר הגוף, אולם בגלל האופי האגרסיבי של סרטן משולש חיובי, עדיין נדרשו כימותרפיה והקרנות כדי להבטיח שהוא לא יחזור. במהלך הכימותרפיה איבדתי את שערי, אבל הודות לכמה פאות ולכובעים נהדרים עם שיער (שהמשפחה שלי כינתה בחיבה 'Wigats') הצלחתי לחכות עד עכשיו כדי לחשוף את כל מה שקרה לי".

את דבריה חתמה באופטימיות: "אני שמחה לומר שלאחרונה עברתי בדיקות חוזרות, והטיפולים עבדו. אני נקייה מסרטן. אמשיך להיות מטופלת ומנוטרת כדי לעזור לי להישאר כך". "שוב, אל תדלגו על הממוגרפיה שלכן, ודעו שאם תקבלו אבחנה של סרטן שד, יש כפר שלם שמחכה לטפל בכן".