מנחת הטלוויזיה, העיתונאית והשחקנית צופית גרנט התייחסה הערב (חמישי) למתקפה שספגה בימים האחרונים ברשתות החברתיות לאחר שתועדה לצידם של פעילי ימין קיצוני. בראיון ללוסי אהריש בערוץ 13, אמרה גרנט כשקולה חנוק מבכי: "אני יושבת כאן עם גוש דמעות על זה שבתקופה המחורבנת והקשה הזאת, אנשים מרשים לעצמם להתנהג ככה".

"איך זה יכול להיות? תראו לאן הגענו? כולל מה שקורה ביום בכיפורים, כולל הסיפור של התפילות. זה נורא ואיום, אוף! כשעוברת אישה ואומרת לחייל: חבל שיצאת מהקרב...", זעקה גרנט.

חיילי צה"ל גילו בלבנון: תרחיש הבלהות של ישראל כבר היה מוכן
הסוף לשמועות: בקטאר חשפו לאן נעלם קאאני והתשובה מפתיעה ביותר I דיווח

העיתונאית טליה פלד קינן השיבה לה: "כי אין סימטריה לא בכמות האלימות, לא בעוצמת האלימות ולא במקורות הכוח של הצד השני שהוא השלטון".

"לא מסכימה איתך", אמרה גרנט. "גם מה שעושים לדתיים, גם בזה אין סימטריה? ומי עושה את זה, מכונת הרעל הזו. ומה שעשו לשולי (הזמר שולי רנד, בעלה) על זה שהוא העז להשתתף בטקס הממלכתי. שאישה מגיעה עד פתח הבית שלנו עם הכלב שלה ואומרת לו: 'תתבייש לך, אתה אחראי על מותם של החטופים!'. יהירה, חצופה".

גרנט הותקפה בימים האחרונים בעקבות סרטון שהופץ ומתעד אותה כשהיא יושבת בסלון ביתה לצידם של צעירים שמוצגים בפרסומים כאנשי ימין קיצוניים הפועלים כנגד מפגיני קפלן.