הקומיקאי והמנחה הוותיק, ביל מאהר, הפנה בתוכניתו השבועית ב-HBO, "זמן אמיתי עם ביל מאהר" מונולוג נוקב אל זמרת הפופ העולה צ'אפל רואן בו הוא ביקר את עמדותיה של רואן בנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני, וטען כי היא מציגה תמונה מעוותת של המצב במזרח התיכון.

רואן, ששמה עלה לכותרות לא רק בזכות להיטיה "Good Luck, Babe" ו-"HOT TO GO!" אלא גם בשל עמדותיה הפוליטיות. זמרת הפופ ביטאה ביקורת חריפה על תמיכת ארצות הברית והמפלגה הדמוקרטית במלחמתה של ישראל נגד חמאס בעזה.

סיפורים שחייבים להישמע: "שחר אדום" חושפת את גבורת ה-7 באוקטובר
רימייק עם טוויסט: סרט האימה שמצדיק את עיבודו המחודש | מותחן השנה

כמו כן, רואן חשפה בראיון שהעניקה למגזין "Rolling Stone" לפני כחודש כי סירבה להופיע באירוע הגאווה בבית הלבן כמחאה. לפני מספר שבועות, העלתה סרטון טיקטוק ובו תקפה את המפלגה הדמוקרטית על מה שהיא כינתה "עמדות רצחניות" כלפי הפלסטינים.

מאהר החליט להקדיש את הקטע הקבוע "כללים חדשים" בתוכניתו לרואן והגיב: "כלל חדש לציון יום השנה ל-7 באוקטובר: עלינו להשיק מסע הסברה לחינוך צעירים אמריקאים על המזרח התיכון. העובדה שאת לא יודעת הרבה על היסטוריה אינה באשמתך. את חיה בארצות הברית, שם בתי הספר הפסיקו ללמד עובדות כבר מזמן. אבל לקבל את כל ההיסטוריה שלך מטיקטוק זה כמו לקבל את כל הקלוריות שלך מחברת ממתקים 'Hostess'".

עוד המשיך ואמר: "אני יודע שאת מזועזעת ממה שאת רואה שם. כולנו כך. הגופות הפלסטיניות. אבל זה מוזר שהדור שלך לא נראה מזועזע באותה מידה מהגופות היהודיות ב-7 באוקטובר. 'רצחת' (באירוניה) בקואצ'לה השנה, אבל כשחמאס רוצח בפסטיבל מוזיקה, זה דבר אחר לגמרי. האם המראה של כל כך הרבה נשים צעירות שנאנסו בפסטיבל מוזיקה לא גורם לך להרגיש שזה אישי?". 

מאהר התייחס גם לזהותה של רואן כחברה בקהילת הלהט"ב: "צ'אפל, אם את חושבת שהיה מדכא לגדול כקווירית במערב התיכון, נסי את המזרח התיכון", אמר. 

מאהר חתם את דבריו עם המילים האלה: "את לא טועה בכך שדיכוי הוא דבר רע או שהפלסטינים ואוכלוסיות מוסלמיות רבות אחרות מדוכאות וראויות לחופש. את פשוט טועה לחלוטין לגבי מי עושה את הדיכוי. את מסנגרת על מקום ותרבות שלעולם לא היית רוצה לחיות תחתם. מגדר אולי אינו בינארי, אבל מה שכן די בינארי זה מה שנכון ולא נכון". רואן טרם הגיבה לדבריו של מאהר.