בשבוע שעבר, אף אחד מאיתנו לא היה באמת מרוכז בכלום. כולנו ניסינו להיזכר איפה היינו בבוקר השבת השחורה ששינה אותנו לעד, מבינים שוב שחיינו מעולם לא יחזרו להיות כשהיו. גם בימים שלפני, ובאלה שאחרי, נדמה שהיה שאין מספיק עצב בעולם כדי להכיל את כל ההתרחשויות המצערות, בטח שלא להתעסק בדברים אחרים. מאז הגיעו עוד כמה בשורות נוספות שהצליחו גם הן להוריד את הרוח מהמפרשים.

בין לבין, ניסינו לחזור לבינג', לאסקפיזם שהפך השנה מבחינה אופנתית, גג תחביב, להכרח. וכך גם אני עלעלתי לי בנטפליקס, מקווה שיהיו לנו סיבות טובות באמת לצפות בסרטים וסדרות, מלבד הרצון לברוח, ולו לרגע קט, מהמציאות הנוכחית.

ואז מצאתי את 'רק לא אתה' (Anyone but You), קומדיה רומנטית אמריקאית טיפוסית שעלתה לאקרנים כבר לפני שנה, והפציעה בשמי הנטפליקס ממש לא מזמן. הסרט, המבוסס על המחזה 'מהומה רבה על לא דבר' של שייקספיר, מתחיל כשבי, סטודנטית למשפטים, פוגשת את בן. השניים, כצפוי, מתיידדים, ואפילו קופצים לתנומה משותפת ולא מחייבת כהוא זה. 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בקיצור, שם זה נגמר. רוצו קדימה: בי ובן הולכים להיפגש שוב בחתונה בריזורט היסטרי לכל הדעות. וכפי שאנחנו יודעים, אין טוב יותר מחתונה פוטוגנית על מנת לחדש אהבות ישנות. או ליתר דיוק, להחיות קשרים עם אנשים שהספקנו (ורצינו) לשכוח. 

אזהרת ספוילר: יכול להיות שאתם הולכים לדעת מה קורה בכל סצנה, קצת לפני שהיא תתרחש. אבל איך שלא תסובבו את זה, מדובר בסרט חביב למדי שעושה טוב על הלב. ובימים אלה, זה כל מה שחשוב. תחזיקו חזק חברים, עוד נדע ימים טובים מאלה.