קדימון לכתבה שתשודר במוצאי שבת בערוץ I24 עורר היום (רביעי) קיטונות של לעג: הערוץ התהדר שסוף השבוע "ייחשף לראשונה סיפור דרמטי על פשיטת לוחמים על קריה בעקבות התרעה לחדירת מחבלים". לאחר זמן קצר, הסרטון ירד מחשבון ה-X של הערוץ. 

בקטע מהכתבה נשמעים מספר לוחמי מילואים משחזרים בשיחה עם איציק הלפרין את "האירוע הדרמטי", כשהם מגחכים ואף מתגלגלים מצחוק לאורך הסיפור.

"כשלושה שבועות אחרי השבעה ואז מקפיצים אותנו לקריה, אנחנו יושבים בפנתרים, נשקים שלופים 'יש חדירת מחבלים ודאית על הקריה'. קיבלנו הוראה: תגיעו לצומת, אתם פורקים, מתחילים השתלטות על הקריה", סיפר אחד מהם.

לוחם נוסף אמר: "הבסיס החשוב בישראל תחת שליטת מחבלים כרגע, מפה אנחנו יוצאים למשימה ויורים במחבלים. מתמקם וסורק את האזור ברמה הזו. יש נגב, קלעים וטיל לאו שמכוון לעזריאלי. בתור צלף עליתי לגג ... בזמן שראש הממשלה בדיונים. מה לעזאזל קורה כאן?"

הגולשים פחות התרשמו מהחשיפה הדרמטית. "צוות עמי המופלאים, בראשות המפק"צ עמי סתלבט", כתב גולש אחד. "השקיעו בפרומו של ארץ נהדרת", כתב אחר. וצייצן נוסף כתב: "צה״ל מסר בתגובה: סמיילי מחייך, אתם עושים צחוק או משהו?".

בהמשך הערב, פרסם הערוץ הבהרה: "בכתבה שתשודר ב״קבינט שישי״ נביא עדויות של לוחמים שלטענתם הוקפצו לאחר שנאמר להם שיש חשד לחדירת מחבלים לקריה. בצה״ל מאשרים כי הצוותים הוקפצו אך לטענתם ההקפצה נעשתה על מנת לתגבר את האבטחה בבסיס הקריה ולא בשל חדירת מחבלים.

"אנו מתנצלים בפני צופינו על הניסוח השגוי, הפקנו לקחים ואנו נדייק את הפרטים בדיווחים העתידיים ובכתבה המלאה ב״קבינט שישי״. לאור זאת, החלטנו למחוק את הדיווח עם הניסוח השגוי".