מיה שם, שחזרה משבי החמאס לאחר שנחטפה בבוקר השבת השחורה ממסיבת הנובה, שיתפה את הצלם זיו קורן בפרק הקרוב של ״מחוברים - החיים במלחמה״ שישודר הערב (ראשון) בHOT3 על החוויות הקשות מהשבי.

״הגענו לאיזשהו מקום, לא זוכרת. אני זוכרת שהכניסו אותי לחדר, הושיבו אותי בפינה והיד שלי לא הייתה מחוברת, אני נוזלת בדם. מלא ערבים מסביב. מיטה של בית חולים באמצע חדר, אור קטן כזה כמו בסרטי אימה. הושיבו אותי על כיסא ואז פשוט קשרו לי את היד עם פלסטיק חזק. והייתי ככה במשך שלושה ימים״, אמרה שם. 

מיה שם בעדות מהשבי עם הצלם זיו קורן, מחוברים (צילום :באדיבות HOT וקודה תקשורת)

שם סיפרה: "הגעתי לבית של החוטף עם היד ככה. והייתי ביום האחרון של המחזור. היו צריכים להחזיק לי את היד כדי שאני אוכל ללכת. אשתו נכנסה איתי לשירותים. ואני בוכה. פשוט זולגות לי דמעות. ואני מנסה לשים טמפון ולא מצליחה, ואני בוכה ואני לא מצליחה".

"והוא מבחוץ דופק והיא צורחת עלי. אני פשוט התעלפתי מהכאב. בלי תחתונים, בלי מכנסיים וקמתי במיטה. והוא כל הזמן דאג להזכיר לי שהוא ראה אותי בלי תחתונים", סיפרה. 

מיה שם וזיו קורן (צילום: אוהד רומנו, HOT)
מיה שם וזיו קורן (צילום: אוהד רומנו, HOT)

שם הייתה אחת מ-105 בני הערובה ששוחררו לאחר 54 ימים בשבי בחודש נובמבר 2023 במהלך הפסקת האש הזמנית. ברגעים אלה ממש נמצאים בשבי החמאס 101 בני אדם שמחכים לחילוץ.