יום שני היום. מה שאומר שמחרתיים שוב חג, שיזכיר לנו כמה כיף לעבוד חצאי שבוע וישכיח מאיתנו את סדר הימים לצמיתות. לפחות עד שבוע הבא. אז רגע לפני ששוב נתכנס לארוחת חג, למרות שלמי כבר יש כוח (או תיאבון), זה בדיוק הזמן לשקוע מעט בנבכי הנטפליקס. והפעם בחרתי לבשר לכם על הסחורה החדשה בפלטפורמת הסטרימינג.

מדובר ב"בובי המתוק: מזימת קאטפישינג" (Sweet Bobby: My Catfish Nightmare). השם, כמתבקש, ממש לא עושה חשק, בלשון המעטה, אבל מאחוריו ניצב דוקו מטלטל של 82 דקות עם נשימה עצורה.

אתם מבינים כבר לאן זה הולך, אני מניחה. הכירו את קיראט, שמתאהבת עד מעל לראש בבחור שהכירה באינטרנט. בובי שמו. היא הייתה בת 32, בדיוק כשכל החברים שלה מתחילים להסתדר בזוגות ולהתחתן. הלחץ מנשב בעורף, התקווה הכמוסה להקים משפחה רלוונטית מאין כמותה. ואז, היא מאשרת את בקשת החברות בפייסבוק ומשם הסיפור מתחיל להסתבך.

בהתחלה, הכל היה מושלם, כמו בכל אגדה. משם, בגדול, מדובר בשנים של מורדות ומורדות, שיחות טלפון של יותר מעשר שעות, אלפי הודעות, יותר מדי רגשות מעורבים באדם שמעולם לא פגשה, וכמובן המון פרופילים מזויפים. אז מבית היוצר של "נוכל הטינדר", מדובר במסמך מטלטל והרבה יותר מטריד, בסופו יש גם סגירת חשבון קטנה וסמלית. סמלית מדי, אם אתם שואלים אותי.

אתם תיבהלו, תפקפקו גם אתם בכל אדם שלא הכרתם פנים מול פנים, ובעיקר תשאלו שאלות על העולם המהיר והקדחתני שלנו, שמזמן אליו גם אנשים שטוב הלב ממש לא הולך לפניהם. זה באמת סיפור נורא, אבל הוא מעניין באותה המידה, וגם חשוב לא פחות. אמרתי בעבר ואומר זאת שוב – מותר, ואף צריך להטיל ספק ברשתות, והסרט שלפנינו הוא ללא ספק תזכורת לכך. מקום חמישי ברשימת הסרטים הנצפים ביותר בישראל השבוע, וממש לא בכדי.