שרי ישראלי וינון הראל, שני בכירים מוכרים בתחום יחסי הציבור, השיקו השבוע משרד משותף חדש בשם synergy. המיזוג מציע גישה חדשנית לייעוץ תקשורתי וניהול אסטרטגי, תוך שילוב ניסיון מקצועי של שני המשרדים הוותיקים.
המשרד החדש מתמחה בייעוץ תקשורתי אסטרטגי, יחסי ציבור וניהול משברים. הוא מציע ללקוחותיו גישה ישירה למובילי דעה, גופים עסקיים ובמות תקשורתיות מרכזיות בישראל, במטרה לבנות ולבסס חברות, מותגים ודמויות מובילות. פורטפוליו הלקוחות של synergy מגוון ביותר, וכולל שחקניות מפתח במשק הישראלי. בין הלקוחות נמנים פלאפון, yes, קבוצת פוקס ויזל, Nike, Burger King, וכן דמויות מעולם התרבות כמו הזמרת ריטה, עידן עמדי ואביב גפן.
"המיזוג ייצר סינרגיה משלימה בין תתי ההתמחות השונים, תוך חיבור מגוון עולמות תוכן ובניית מודל תקשורתי חדש", אומרת שרי ישראלי. ינון הראל מוסיף: "אנחנו יושבים על האסטרטגיה וגם על הנרטיב, עם כלים אסטרטגיים ברורים וחדים להשגת המטרות, תמיד עם חשיבה יצירתית".
המשרד מתהדר בערך מוסף של ראייה אסטרטגית רחבה, ידע מעמיק וקשרים מגוונים במספר תחומים, ביניהם כלכלה, שיווק, צרכנות, מאבקים ציבוריים, טכנולוגיה, אופנה, תחבורה, תרבות ותיירות.