בנק מזרחי טפחות ממשיך לתמוך בעסקים מהצפון ומהדרום ובעסקים שבבעלות משרתות ומשרתי המילואים ולקראת החגים  קורא לציבור לרכוש מתנות ומוצרים לחג במתחם הדיגיטלי "כתום ישראל" שבאתר הבנק. 

 בכתום ישראל קיים מגוון רחב של מוצרים לחג, לדוגמא: דבש מהמכוורת בשדה אליעזר , מוצרי טיפוח מקיבוץ יפתח, העציצים מהמשתלה באליפלט, וחברת הקייטרינג מקרית שמונה, ועוד מגוון רחב של יינות, שמני זית, דבש, ומארזי מתנות.

כזכור, עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" ובמטרה לסייע לעסקים מהצפון ומהדרום, השיק מזרחי טפחות באתר הבנק את המתחם העסקי הדיגיטלי כתום.ישראל בו נמצאים למעלה מ-450 בתי עסק ובהמשך, הקים הבנק את המתחם כתום.מילואים במסגרתו ניתנת במה לבעלי עסקים שגויסו למילואים להציג את העסק שלהם ואת השירותים שהם מספקים, וזאת בנוסף למגוון הטבות והקלות פיננסיות  למשרתי ומשרתות המילואים .

לדברי תרי ישכיל, סמנכ״לית ומנהלת חטיבת שיווק, פרסום ופיתוח עסקים במזרחי טפחות: "אנו גאים להוביל יוזמה זו, המשלבת תמיכה בעסקים של משרתי מילואים ובעסקים מהצפון והדרום, מה שמבטא את מחויבותנו העמוקה לקהילה ולחברה הישראלית. אנו מזמינים את כולם לבקר במתחם כתום.ישראל ולגלות את המבחר העשיר של מוצרים ושירותים המוצעים על ידי עסקים אלה, ובכך לתרום לחיזוק הכלכלה המקומית ולהביע תמיכה בקהילות שנפגעו מהמצב הביטחוני".