קבוצת המילטון משיקה את צמד סמארטפוני הדגל החדשים Xiaomi 14T ו-Xiaomi 14T Pro, בסמוך להשקה הגלובלית שנערכת כעת בברלין, והחלה במכירה היום (היום) ברחבי ישראל.

הסדרה החדשה משלבת טכנולוגיות צילום חדשניות בשיתוף עם Leica, המותג הגרמני המוביל לייצור עדשות מצלמה מהטובות בעולם, ומחוללת מהפכה בסטנדרט התעשייה בצילום נופי לילה, יכולות AI מתקדמות שמופיעות לראשונה במוצרי החברה ומציבות רף חדש בעולם הסמארטפונים.

SafeFields מכריזה על פתרון פורץ דרך להפחתת הקרינה בכלי רכב חשמליים והיברידיים
הכירו את Fenix 8: השעונים שיביאו את האימון שלכם לשיאים חדשים

אבי קורנפלד, מנכ"ל שיאומי ישראל, הצהיר כי "אנו גאים להשיק את Xiaomi 14T, המייצג את פסגת החדשנות והטכנולוגיה של שיאומי. מכשיר זה מגלם את המחויבות שלנו לספק לצרכנים את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר במחיר הוגן".

"שיתוף הפעולה שלנו עם Leica ממשיך להניב תוצאות מרהיבות, והשילוב של יכולות הצילום המתקדמות עם הביצועים העוצמתיים והעיצוב היוקרתי, הופך את צמד מכשירי T14 למכשירים שמגדירים מחדש את הסטנדרטים בתעשייה. אנו מצפים בקוצר רוח לראות כיצד המשתמשים שלנו יפיקו את המרב מהיכולות המדהימות של המכשיר החדש".

מערכת צילום מהפכנית בשיתוף Leica

ה-Xiaomi 14T Pro מצויד במערך צילום מתקדם בעל שלוש עדשות Leica מקצועיות (VARIO-SUMMILUX 1:1.6-2.2/15-60 ASPH) וחמישה אורכי מוקד. מערכת המצלמה המשולשת של Leica משפרת את יכולות צילום הלילה, ומספקת איכות תמונה מרהיבה הדומה לצילום מקצועי. המערך מכיל: חיישן ראשי 50MP Light Fusion 900 בגודל 1/1.31" עם מפתח צמצם f/1.6, חיישן Telephoto 50MP וחיישן Ultra-wide 12MP.

Xiaomi 14T Pro ממנף את טכנולוגיית AISP העדכנית ביותר של שיאומי, ומעלה את יכולות המצלמה לגבהים חדשים באמצעות אלגוריתמים המשפרים את הטווח הדינאמי, משפרים אזורים כהים ומפחיתים רעש לצילום באיכות גבוהה.

טכנולוגיות AI מהפכניות

מערכת ההפעלה HyperOS של שיאומי מגדירה מחדש את חווית המשתמש על ידי שילוב תכונות בינה מלאכותית מתקדמות עם תמיכה רב-מודלית בחמישה תחומים מרכזיים: חיפוש, קול, טקסט, תמונה ווידאו, תוך שינוי עמוק של האופן שבו משתמשים מקיימים אינטראקציה עם הסמארטפונים שלהם.

בשיתוף עם גוגל Xiaomi ,14T Pro מציג את Circle to search לאחד מדגמי Xiaomi הראשונים שתומכים בתכונה זו, מה שנותן למשתמשים דרך חדשה לחפש כל דבר על מסך הסמארטפון ללא החלפת אפליקציות. אפליקציית Google Gemini המובנית בסדמי הסדרה נותנת למשתמשים גישה לחוויות Gemini העדכניות ביותר בעזרת עוזר הבינה המלאכותית של Google.

שיפור הפרודוקטיביות באמצעות טקסט ומולטימדיה, תרגום בזמן-אמת ועוד, מאפשרים לייעל תקשורת בפגישות וטיולים, בשיחות ואינטראקציות פנים אל פנים. הבינה המלאכותית באה לידי ביטוי משמעותי גם בתחום הצילום. 

סדרת הדגל החדשה של שיאומי (צילום: יח''צ שיאומי)
סדרת הדגל החדשה של שיאומי (צילום: יח''צ שיאומי)

ביצועים פורצי דרך לצד עיצוב יוקרתי

בליבו של ה-Xiaomi 14T Pro פועם מעבד MediaTek Dimensity 9300+ החדשני, המספק ביצועי פרימיום בהשוואה למעבדים מקבילים בתחום. בשילוב עם זיכרון RAM מהיר במיוחד בנפח 12GB (עם אפשרות הרחבת זיכרון דינאמי) וזיכרון אחסון של עד 1TB, כך שחוויית השימוש תהא חלקה ומהירה במיוחד.

ה-Xiaomi 14T Pro מכיל מסך AMOLED באיכות 1.5K בגודל 6.67 אינצ' עם קצב ריענון של Hz144 ובהירות שיא של nits4000, עם תמיכה ב-Dolby Vision ו- HDR10+. העיצוב היוקרתי כולל מסגרת אלומיניום מוקשחת וגב זכוכית מעוגל, המעניקים למכשיר מראה פרימיום אלגנטי.

שיאומי הטמיעה בשני דגמי הסדרה מערכת קירור Iceloop בתצורת 3D מתקדמת וייחודית ומסייעת בפיזור חום המכשיר וייעול הביצועים בכל משימה עתירת ביצועים. שני הדגמים תומכים בטכנולוגיית eSIM וקישוריות אלחוטית בתקנים עדכניים ומהירים במיוחד ובעלי עמידות בתקן IP68.

סדרת הדגל החדשה של שיאומי (צילום: יח''צ שיאומי)
סדרת הדגל החדשה של שיאומי (צילום: יח''צ שיאומי)

טעינה מהירה וסוללה עוצמתית

צמד הדגמים בסדרת 14T החדשה מצוידים בסוללת mAh5000 התומכת בטעינה חוטית מהירה של 120/67W (בהתאמה), ובנוסף, דגם 14T Pro תומך בטעינה אלחוטית מהירה בהספק W50. הסוללות המתקדמות תוכננו ועוצבו בטכנולוגיית ריפוי עצמי חדשה המאפשרת להאריך את חיי השימוש ל-1600 מחזורי טעינה (בקיבולת גבוהה מ-80%). 

זמינות ומחיר

שלוש הגרסאות יהיו זמינות בצבעים שחור, כחול ואפור. גרסת ה14T מגיעה גם בצבע ירוק.

Xiaomi 14T Pro 5G 12+1TB ב-3,399 שקלים

Xiaomi 14T Pro 5G 12+512GB ב-3,099 שקלים

Xiaomi 14T 5G 12+512GB ב-2,399 שקלים

מתנות השקה

לרגל ההשקה, 3,000 הרוכשים הראשונים שירכשו מכשיר מהסדרה החדשה יקבלו מתנת השקה: ברכישת Xiaomi 14T - רמקול אלחוטי נייד עמיד במים 30W; ברכישת דגם 14T PRO - מדפסת תמונות אלחוטית; ברכישת מכשיר מסדרת Xiaomi 14T, אחריות לתיקון שבר מסך לחצי שנה ללא עלות. 

את המכשירים החדשים יהיה ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים, בחניות הרשמיות של שיאומי: רוטשילד 62 ראשון לציון, דיזינגוף סנטר, מודיעין, קניון עופר הקריון וקניון מול היום באילת.

לאתר שיאומי ישראל לחצו כאן.