המותג פאנטה מבית קוקה־קולה משיק בימים אלה מהדורה נוסטלגית בהשראת סדרת משחקי המחשב "פקמן" שהייתה פופולרית בשנות ה־80. הסדרה, שמוצעת בפחיות במהדורה מוגבלת, כוללת את ארבעת טעמי המותג: ענבים, תות, אורנג’ וטעם אקזוטי.

משברים מייצרים הזדמנויות ונדל״ן מסחרי מסתמן כתחום להשקעה
לא מבינים מדוע גם בחודש אוקטובר אתם צריכים לשלם 35 שקל עבור ק"ג ענבים?

פאנטה פקמן בטעם ענבים, אקזוטי, תות ואורנג' (צילום: יחצ)
פאנטה פקמן בטעם ענבים, אקזוטי, תות ואורנג' (צילום: יחצ)


כמו כן, על גבי הפחיות תמצאו קוד QR שבעזרתו תוכלו להוריד משחק פקמן בעיצוב פאנטה. מי שגדל בשנות ה־80 יודע שאין יותר נוסטלגיה מהמשחק הוותיק, שהיה סוג של אובססיה והרגיש כמו שיא הטכנולוגיה. זאת הזדמנות נהדרת לחזור לשורשים ולהכיר אותו גם לדור ההמשך.

מחיר: 8.50־5.90 שקלים

"קנור" משיקה שלושה רטבים חדשים במטרה לקצר את זמן העבודה במטבח. הרטבים החדשים - טריאקי שומשום, שום וצ’ילי מתוק, ושום ודבש - מביאים טעמים עשירים ודי אהובים לחך הישראלי.

רטבי בישול חדשים, קנור  (צילום: סטודיו 0304)
רטבי בישול חדשים, קנור (צילום: סטודיו 0304)


רוטב הטריאקי שומשום מסדרת המטבח האסייתי מעניק נגיעה אותנטית לכל מנה ואהבנו אותו במיוחד בשילוב ירקות ודגים. השילובים של שום עם צ’ילי מתוק או דבש לא חידשו בעינינו הרבה מבחינת הטעמים, הם בהחלט עוזרים ליצור מנות מוקפצות מבלי להתעסק עם מיליון מרכיבים. בעינינו, הם גם יכולים להיות תוספת נחמדה כמטבל לצד הארוחה.

מחיר: 16.90־13.90 שקלים

לקראת עונת המרקים, "אסם־נסטלה" מציעה גיוון מרענן לקערת המרק שלכם. שתי מהדורות מיוחדות של שקדי מרק חוזרות למדפים: שקדי מרק מקמח מלא ושקדי מרק בצורת מקלונים.

גרסת הקמח המלא מכילה 30% קמח מלא, תוך שמירה על הטעם והמרקם המוכרים. שקדי המרק בצורת מקלונים מציעים חוויית אכילה שונה ומהנה. שני המוצרים מתאימים כתוספת למרק או כחטיף קל. אלו אפשרויות נחמדות למי שמחפש גיוון בארוחות החורף או באירוח ביתי.

מחיר: 15.90־5.70 שקלים

מותג השיער fifi של הדוגמנית בעלת התלתלים ההורסים עדן פינס מתרחב עם קולקציית אביזרי שיער חדשה. הקולקציה כוללת מגוון פריטים כמו סקראנצ’י עם גומיית ספירלה פנימית וסאטן מבחוץ, קליפסים מעוצבים בגדלים שונים וגומיות ספירלה מסיליקון.

קולקציית אביזרי שיער חדשה של fifi (צילום: קומפוזיציה)
קולקציית אביזרי שיער חדשה של fifi (צילום: קומפוזיציה)


המוצרים מתוכננים לשמור על בריאות השיער ולמנוע נזק, במיוחד לשיער מתולתל וגלי. הסקראנצ’י, למשל, מיועד לשימוש בלילה ומפחית פריז מבלי למתוח את סיבי השיער. הקליפסים והגומיות מציעים אחיזה חזקה ללא פגיעה בשיער.

מחיר: החל מ־9.90 שקלים למארז גומיות ועד 39.90 שקלים למארז סקראנצ'י. להשיג בסופר־פארם

יקבי ברקן מרחיבים את היצע היינות המיובאים שלהם עם השקת BOTTEGA - מותג פרוסקו איטלקי יוקרתי שמגיע לארץ עם שני יינות מבעבעים: Bottega Gold ו־Bottega Rose Gold.

Bottega Gold, בציר 2022. מחיר 120 ש''ח (צילום: יחצ)
Bottega Gold, בציר 2022. מחיר 120 ש''ח (צילום: יחצ)


הראשון הוא פרוסקו לבן קלאסי המיוצר מענבי Glera מאזור טרוויזו ומציע טעמים וניחוחות פירותיים. Bottega Rose Gold עשוי מענבי פינו נואר מלומברדיה, ומתאפיין בטעמים מורכבים ואלגנטיים. שני היינות מגיעים בבקבוקים מרשימים בגוני זהב וורוד, המשקפים יוקרה. הם מתאימים למגוון אירועים וארוחות, ומומלץ להגישם בטמפרטורה של 5־4 מעלות.

מחיר: 120 שקלים

בתיאום מושלם עם עונת החגים מציג יקב סגל את בציר 2021 של פטי UF, יין קונספט ייחודי המיוצר מענבי קברנה סוביניון. היין מגיע מכרמים הממוקמים בגובה 835 מטר מעל פני הים בגליל העליון, אזור המתאפיין בתנאי גידול אידיאליים.

פטיט 2021 UF, יקב סגל. מחיר: 110 ש''ח  (צילום: קומפוזיציה)
פטיט 2021 UF, יקב סגל. מחיר: 110 ש''ח (צילום: קומפוזיציה)

היין מציע פרופיל טעמים מורכב, עם ארומות של פירות אדומים רעננים ונגיעות של עשבי תיבול ים־תיכוניים. היין עבר תהליך ייצור ייחודי ללא סינון והצללה, מה שמעניק לו אופי ראשוני ועוצמתי. הוא התיישן במשך 18 חודשים בחביות עץ אלון, ומכיל 14% אלכוהול. היין מתאים לשתייה כעת, אך צפוי להשתבח עם הזמן.

מחיר: 110 שקלים

מבשלת הבוטיק “הגיבור” מכרמיאל משיקה בירה מיוחדת חדשה - פלורה. זוהי בירה בסגנון סאוור עם נגיעות של פירות טרופיים, המוקדשת לזכרם של נועה וגידי חיאל, שנספו במסיבת הנובה. הבירה מגלמת את רוח החיים של האחים - צעירה, מלאת שמחה ואופטימיות.

היא משקפת את המוטו המשפחתי “אין דבר כזה אי אפשר”, שאף קועקע על ידי בני המשפחה. “הגיבור”, שנוסדה על ידי ערן גרינוולד, מייצרת מגוון בירות קראפט בעבודת יד.

בירה פלורה (צילום: בועז אשכול )
בירה פלורה (צילום: בועז אשכול )


המבשלה, שצמחה מתחביב לעסק, מציעה חמישה סוגי בירה קבועים, ביניהם בלונד אייל, IPA וסטאוט. הבירה היא תוספת מרגשת לקו המוצרים, היא ברמת גיזוז בינונית ומאוד קלילה, כך שהיא יכולה להתאים למגוון מטרות ואנשים. רמת האלכוהול 4%.

מחיר: 16־14 שקלים

המותג “מאסטר שף” מרחיב את סדרת תערובות הסלט שלו עם השקת מהדורה מוגבלת: מיקסלט בתיבול ים־תיכוני. המיקסלט הים־תיכוני מצטרף לשני מוצרים קיימים בסדרה: מיקסלט רגיל ומיקסלט עם חמוציות.

מיקסלט של ''מאסטר שף'' (צילום: יחצ)
מיקסלט של ''מאסטר שף'' (צילום: יחצ)


התערובת החדשה מציעה שילוב של חומוס קלוי, פולי סויה קלויים, אגוזי קשיו קלויים, גרעיני חמנייה קלויים ותבלינים. התערובת מגיעה באריזת זיפר נוחה לשימוש ולשמירה על טריות. היא מתאימה כתוספת לסלטים, מכילה 25.5 גרם חלבון, והאמת, למרות שההגדרה “תיבול ים־תיכוני” קצת מעורפלת, קשה להפסיק לנשנש אותה.

מחיר: 14.90 שקלים