הכתבה נכתבה בשיתוף או.סי חברת ניקיון משרדים
תשאפו תמיד ליצור סביבת עבודה פוריה ויעילה שתקדם את החלום שלכם צעד אחד קדימה. רבים מופתעים לגלות בכל פעם מחדש עד כמה ניקיון המשרד חשוב לעסקים - עד שהם מנסים.
או. סי חברת ניקיון משרדים הינה חברת ניקיון מתקדמת המתאימה את עצמה אליכם ודואגת לכם לסביבת עבודה נקייה וריחנית שמשפיעה עמוקות על התפוקה, על המוטיבציה ועל יעילות פעילותו של המשרד תוך חיסכון כספי משמעותי והוגנות בתנאי העבודה. כשאתם בוחרים באו. סי חברת ניקיון - הרווח הנקי הינו כולו שלכם.
או.סי חברת ניקיון משרדים
או. סי הינה חברת ניקיון משרדים מתקדמת ובעלת ניסיון רב המתאימה את עצמה אליכם. מטרת העל שלנו היא להעניק לכם שירות מקצועי ואמין תוך חיסכון משמעותי בהוצאות ותוך שמירה על הוגנות בתנאי העבודה של המנקים. אנו מאמינים כי תנאי העסקה טובים יותר מביאים לתוצאות טובות יותר – המשרד שלכם נקי ומצוחצח יותר, ואתם מרוויחים.
באמצעות התאמה אישית בימים ובשעות העבודה, תוכלו לשלב את ניקיון המשרד בדרך שבה הכי מתאים לכם – בסוף יום העבודה, או ממש לפני תחילתו, פעמיים בשבוע או כל יום. בנוסף, במידה ויש לכם צורך בניקיון מיוחד לקראת אירוע חשוב או כדי לרענן את פני מקום העבודה באופן יסודי יותר, תוכלו להזמין לעצמכם שירותים מיוחדים כגון פוליש לרצפה, ניקוי ריפודים, ניקוי חלונות, ניקיון לאחר שיפוץ ועוד.
תוכלו להזמין שירותי ניקיון חד פעמיים כדי לרענן ולטפח את מקום העבודה, או לתכנן לעצמכם תוכנית ניקיון מותאמת אישית לשמירה על היגיינה באמצעות כניסה לאתר הבית של החברה.
ניקיון כעקרון בסיסי לבריאות הגוף והנפש
חינוך לניקיון הינו אחד הדברים הראשונים שאנו לומדים כילדים. מלמדים אותנו שחשוב לרחוץ ידיים, להתקלח, לצחצח שיניים ולשמור על חזות נקייה ומסודרת. מחקרים רבים מראים את הקשר הברור שבין היגיינה אישית לבין בריאות הגוף והנפש, אך לא צריך להיות פרופסור כדי לדעת שהרבה יותר כיף להיות נקי וריחני, במיוחד כאשר אנחנו נמצאים בחברה.
לכן, אם אנו מקדישים כל כך הרבה זמן ומשאבים כדי להיות נקיים ומטופחים כדי להרגיש רעננים ונינוחים, מדוע שלא נדאג לסביבת עבודה נקייה גם כן? התורה הסינית העתיקה פאנג שוואי שפותחה לפני כ – 6000 שנה שמה דגש מיוחד על ניקיון הבית והסביבה שבה אנו חיים. על פי פאנג שוואי ניקיון הינו סדר, ארגון והסרת חפצים או אלמנטים מיותרים מן המרחב על מנת לאפשר זרימה אנרגטית גבוהה יותר.
זרימה אנרגטית גבוהה יותר תורמת, כך על פי תורה זו, לסדר במחשבות שלנו, באופן הריכוז שלנו וביכולת שלנו להפיק מעצמנו יותר. תארו לעצמכם שכל העובדים שלכם, וגם אתם, תוכלו ליהנות מכל הטוב הזה באמצעות סידור סביבת העבודה שלכם וניקיונה, להגיע לתפוקה גבוהה יותר, להמנע מהסחות דעת ולהרגיש נפלא בזמן העבודה.
ניקיון המשרד והשפעתו על העובדים
בית העסק שלכם הינו החלום שלכם. ייתכן ואתם ממשיכים את המסורת המשפחתית, וייתכן שאתם פורצי דרך ומקוריים, אך הדבר המשותף לכולם – זהו המקום שבו אתם מקדישים את מיטב כשרונכם כדי לעשות את עבודכם על הצד הטוב ביותר, להצליח, לפרוח ולשגשג.
העובדים שלכם עושים לילות כימים על מנת לקדם אתכם לכם והם זקוקים לסביבת עבודה בריאה, נקייה ונעימה כדי לעשות זאת. רוב העובדים נמצאים בסביבת העבודה זמן רב יותר מאשר בבית וכדי שהם ירגישו שמקום העבודה שלהם הינו בית שני, חשוב לשמור על סביבת עבודה נעימה ונינוחה שתאפשר להם להפיק מעצמם יותר. אלו הם היתרונות שבשמירה על סביבת עבודה נקייה:
- מניעת הסחת דעת מיותרת מן העובד - ליכלוך, פסולת ואבק שמצטבר עלולים לגרום להסחות דעת מיותרות, לתחושת דחייה של העובד ממקום עבודתו, לבעיות בריאות כגון אלרגיות ובמקרים חמורים במיוחד של היגיינה נמוכה מאד, גם לזיהומים חיידקיים. עובד המגיע אל בית עסק מטונף שמעורר בהם תחושת סלידה, לא יביע מוטיבציה גבוהה לעבוד גם אם שכרו יהיה גבוה ומתגמל, ועובדים שלא יוכלו לסבול זאת יותר יבזבזו את זמן העבודה שלהם על ניסיון לנקות, לסדר, לשטוף כלים בכיור, להעביר סמרטוט על הרצפה או לנגב אבק, ובמקרים מסויימים אף להאלץ לנקות את חדרי השירותים, רק בגלל שהם פשוט לא חשים בנוח לעבוד בסביבת עבודה מלוכלכת, והדבר יסיח את דעתם מן העבודה האמיתית שלהם.
- בריאות העובד – שמירה על סדר במקום העבודה, הימנעות מהצטברות אבק בכל מקום, פינוי זבל במהירות ובתדירות גבוהה, שמירה על היגיינה בחדרי השירותים ובמטבחון, ניקוי חלונות כדי שהם יבריקו וישקפו את הנוף היפה בחוץ, מרצפות או חיפוי עץ נקיים ורעננים, הפצת ריח טוב ונעים, כוסות קפה שטופות ומאפרות מרוקנות – כל אלו תורמים תרומה משמעותית לבריאות הגוף והנפש של העובדים.
- אוירה טובה ותפוקה גבוהה – כשנעים להגיע לעבודה בכל יום מחדש, כשכוס הקפה שלכם שטופה היטב ומוכנה למילוי, כשהשולחן מבריק ורק מחכה שתתחילו לעבוד עליו, כשהספות והכורסאות מעולם לא נראו נוחות יותר וכשיש ריח נעים ורענן בכל מקום, אין זה פלא שבמקום העבודה משתררת אוירה טובה ונעימה, ידידותיות וחברותית יותר, אשר מעלה את התפוקה ואת המוטיבציה לתרום למקום העבודה.
- נעים לארח ולהתארח – מקומות עבודה רבים הינם נותני שירותים, או נוהגים לארח אנשי עסקים או לקוחות בתדירות גבוהה. כאשר העובדים חשים בנוח לארח את לקוחותיהם ואינם חשים נבוכים ממצב האסטתיקה של מקום העבודה, קל להם יותר להגיש סיוע מקצועי ללקוח ולתרום לקידום בית העסק.
נוחות רבה בקביעת שעות העבודה וחיסכון כספי בהוצאות
אתר חברת או. סי ניקיון משרדים מאפשר לכם לנהל את תוכנית הניקיון שלכם בעצמכם באופן אינטואיטיבי ונוח במיוחד המאפשר גמישות רבה מאד בבחירת הימים, השעות, התדירות ואת האיזורים שאותם יש לנקות במקום העבודה שלכם. היכולת להתאים למקום העבודה שלכם בדיוק את מה שאתם צריכים הופכים את שירותי הניקיון לנוחים יותר עבורכם.
ישנם מקומות עבודה שניתן לנקות רק לאחר שאחרון העובדים עוזב, או שעה קלה לפני שבית העסק נפתח ליום חדש של קבלת קהל, ישנם מקומות עבודה הזקוקים לניקיון יסודי מידי יום, ויש כאלו היכולים להסתפק בניקיון קל אחת לשבוע כדי לשמור על רעננות והיגיינה. כאשר אתם קובעים ומחליטים מה נוח לכם, התוצאות הן שביעות רצון גבוהה יותר של העובדים ושל ההנהלה וגם חיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות.
אתם שולטים באופן מלא בהוצאות בית העסק על ניקיון בשקיפות מלאה, ויכולים לתכנן הוצאות חריגות או חד פעמיות על ניקיון יסודי יותר או מעמיק יותר בקלות רבה יותר. לדוגמא: תוכלו להחליט על ביקור של מנקה אחת לשבוע שבהם הוא יסלק אבק, ינקה את החלונות ויפנה פסולת שהצטברה בפחים, ואחת לחודש יגיע מנקה מקצועי לפוליש רצפות ולרענון ספות וריפודים. בדרך זו תוכלו לקבל מענה בדיוק לאיזורים שבהם יש צורך בטיפול קבוע ולא לבזבז כסף מיותר על ניקוי איזורים שהינם כבר נקיים ואין צורך לנקותם שנית.
הכתבה נכתבה בשיתוף או.סי חברת ניקיון משרדים