חברת שסטוביץ, יבואנית מותג הפסטה "ברילה", הודיעה היום (שני) על הורדת מחיר הפסטה לשוק הקמעונאי בשיעור של כ־10 אחוזים בממוצע. ההוזלה כוללת את סדרת הפסטה הקלאסית, שמהווה את רוב מכר הפסטה, וכן את סדרת הפסטה ללא גלוטן.
הורדת המחיר מתאפשרת בזכות ירידת מחירי הקמח העולמיים, לצד מאמציה של שסטוביץ מול ברילה העולמית ומטרתה להטיב עם צרכני הפסטה בישראל.
משסטוביץ נמסר: "בשנים האחרונות נאלצנו להתמודד עם עליית מחירים מצד הספקים הבינלאומיים של המוצרים. אנו שמחים על האפשרות להוריד את המחיר הקמעונאי באופן שיאפשר להיטיב עם הצרכן הישראלי. המחירים החדשים צפויים להיות מיושמים בשוק הקמעונאי ברחבי הארץ במהלך השבועות הקרובים".