מותג האיפור "ג’ייד" השיק בימים אלה את ON POINT CONTOUR STICK – קונטור בגימור מאט ובמרקם קליל. הקונטור מאפשר להדגיש ולפסל את תווי הפנים. המרקם הקרמי הרך מחליק על העור ומתמזג איתו באופן מושלם, כך שהוא יוצר משחקים של אור וצל למראה חטוב ומודגש. הקונטור עשיר בלחות ומשלב חומצה היאלורונית. היתרון המשמעותי שלו הוא שאינו מתקבע בחריצים ובקמטוטים ובכך מאפשר ליצור מראה חלק. השימוש בו נוח, הוא נמרח בקלות וניתן לטשטש אותו עם מברשת בעדינות. מגיע בגווני לאטה ומוקה.
מחיר: 149 שקלים

ג'ייד ON POINT CONTOUR STICK 149 (צילום: יחצ)
ג'ייד ON POINT CONTOUR STICK 149 (צילום: יחצ)

חברת Bio Velvet השיקה לאחרונה קרם ייעודי למתמודדים עם עור פגום ומגורה. הקרם מיוצר מקרן של אייל והוא עוזר באיחוי חתכים, כוויות, סבוריאה, פצעי לחץ, פצעים סוכרתיים ועוד. הקרם פותח כפטנט על ידי ד"ר דורון צור. קרן אייל ידועה כמקור טבעי ויחיד לקולגן מתחדש. בקרניים יש גם חומצות אמינו, אומגה 3 ו־6, מינרלים, חומצה היאלורונית ועוד, שתורמים להתחדשות העור. הקרם מכיל גם אלוורה ושמן עץ התה. קרם נהדר, שמרגישים את האיכויות שלו כבר במריחות הראשונות. במקרה שלנו הוא עזר לטפל בעור יבש וסדוק.
מחיר: 139 שקלים ל־50 מ"ל;
399 שקלים ל־200 מ"ל

קרם ביו ולווט_ 50 מל ו-200 מל BIO VELVET (צילום: מורן גז)
קרם ביו ולווט_ 50 מל ו-200 מל BIO VELVET (צילום: מורן גז)

רשת המשביר משיקה בימים אלה את הקולקציה החדשה של מותג הטקסטיל הבריטי “לורה אשלי". המותג הוותיק, שהוקם בשנות ה־50 בלונדון, משלב אלגנטיות עם טאץ’ כפרי ורומנטי. בין הדגמים המובילים אפשר למצוא מצעים עשויים מ־100% כותנה סרוקה, ובאריגת סאטן בצפיפות 220 חוטים לאינץ’. היתרון, מעבר לאיכות של המותג, הוא השימוש בצבעים נעימים ומרגיעים. כאלה שנשארים רלוונטיים שנים. ניסינו את מצעי הכותנה, שהיו נעימים למגע ושומרים על מרקמם וצבעם גם אחרי מספר כביסות.
מחיר: 839־479 שקלים, לפני הנחות הרשת. סטים מיוחדים ניתן למצוא גם במחיר
של 1,490־1,039 שקלים

המשביר - מצעים של המותג לורה אשלי, דגם RAILEY. מחיר לאחר הנחה 339.90 שקל (צילום: יחצ)
המשביר - מצעים של המותג לורה אשלי, דגם RAILEY. מחיר לאחר הנחה 339.90 שקל (צילום: יחצ)

המותג "קרליין" מתרחב עם סדרת דיאודורנטים חדשה: דיאודורנט נושם BIO אסאי. הסדרה החדשה תגיע בשלושה ניחוחות: White Flower ,Soft Peony ו־Fresh Cucumber, כל אחד מהניחוחות יימכר גם כרול און וגם כספריי. הסדרה מועשרת באסאי שידוע כעשיר בוויטמין C ובאנטי־אוקסידנטים, ובמרכיבים ממקור צמחי. הדיאודורנטים אינם מכילים אלכוהול או פרבנים, והם מספקים הגנה של עד 48 שעות - מודים שלא ניסינו לצלוח כל כך הרבה זמן בלי מקלחת, אך הם כן שרדו יום לח ודביק במיוחד.
מחיר: 13.90 שקלים

קרליין דאודורנט נושם BIO אסאי מחיר 13.90 (צילום: טל אזולאי)
קרליין דאודורנט נושם BIO אסאי מחיר 13.90 (צילום: טל אזולאי)

רשת הקונדיטוריות "רולדין" החלה למכור בסניפיה מארזי בורקסים קפואים לאפייה ביתית. המארזים כוללים את המאפים הפופולריים ביותר של הרשת – בורקסים מבצק עלים חמאה ממולאים בגבינה ומאפי תרד וריקוטה. פתרון מושלם לכל מי שמחפש ארוחה קלה ומהירה מבלי להתפשר על הטעם. הבורקסים הקפואים מצריכים רק אפייה, במקרה של בורקס הגבינה ניתן להוסיף כמובן שומשום. כבר אחרי מספר דקות בתנור, הבית מתמלא בריחות של חמאה ואפייה. והתוצאה מצוינת, מבין הבורקסים הקפואים הטובים שטעמנו.
מחיר: 52 שקלים

מארזי בורקסים 'רולדין' (צילום:  מיי סושיאל)
מארזי בורקסים 'רולדין' (צילום: מיי סושיאל)

תכירו את “פיסס", חטיפי גלידה חדשים מבית "בן & ג’ריס" ישראל. החטיפים מגיעים בגודל ביס, ומשלבים שמנת עם ליבה במרכז ובציפוי פאדג’ ופירורי עוגיות. כרגע הם מגיעים בשתי גרסאות: פיסס בצק עוגיות - גלידת וניל עם ליבת בצק עוגיות וציפוי פאדג’ ופירורי עוגיות, ופיסס סולטד קרמל בראוני - גלידת שמנת עם קרמל מלוח וליבת בראוני בציפוי פאדג’ ופירורי עוגיות. החטיפים מגיעים בשקית עם סגירה חוזרת. תענוג מתוק וקריר, ואם בהתחלה חששנו שיהיה דומה לגלידוניות מהניינטיז, זכינו להפתעה טובה.
מחיר: 24.90 שקלים

חטיפי גלידה בן אנד גריס פיסס 24.90שח ליחידה (צילום: אוהד דוידי)
חטיפי גלידה בן אנד גריס פיסס 24.90שח ליחידה (צילום: אוהד דוידי)

חברת הוופלים והעוגיות “מן" מציינת השנה 70 שנות פעילות. כדרך לציין את האירוע מציעה החברה מהדורה מיוחדת לחגים של אריזת ופלים בקופסת פח, בהשראת הקופסאות ששווקו עם הוופלים לפני 70 שנה. נראה שלא משנה כמה אנחנו נתקדם וכמה מותגים חדשים ייכנסו לשוק, אי אפשר להתחרות בטעם הנוסטלגי של ופל מן. המארז, שמגיע בקופסת אחסון מגניבה, מכיל את הוופל המצופה האהוב עם העטיפה הכחולה. מתנה נוסטלגית ונהדרת מצד אחד, ודרך לפרגן למותג ישראלי ותיק מצד שני. המארז מכיל 52 יחידות של ופל אישי מצופה כחול.
מחיר: 44.90־39.90 שקלים

ופל מן (צילום: איתי וקסמן)
ופל מן (צילום: איתי וקסמן)

כל הרשת גועשת ורועשת מההשקה של ה"מגנום סנדוויץ’" – מעין הכלאה בין השלגון הקלאסי של המותג לקסטה מושחתת. המגנום סנדוויץ’ מגיע לישראל באיחור קל אחרי כל העולם. הוא מבוסס על גלידה בטעם וניל, כאשר חצי מהגלידה מצופה בשוקולד חלב עם שקדים קלויים, והחצי השני, שמחליף את מקל הארטיק המסורתי, הוא סנדוויץ’ של גלידת וניל עטופה בביסקוויטים שוקולדיים. מה נגיד לכם, זה פתרון למתלבטים בין מגנום קלאסי לקסטה. חוץ מזה, הגלידה עצמה טעימה, ומשתלבת נהדר עם הקראנצ'יות של השוקולד והאגוזים. גם הביסקוויטים טעימים ולא פושטים.
מחיר: 14.90־6.67 שקלים

מגנום סנדוויץ (צילום: סטודיו 0304)
מגנום סנדוויץ (צילום: סטודיו 0304)