במבה, המותג הכי ישראלי ואייקוני שמלווה במשך עשרות שנים את החברה הישראלית ברגעים המשמעותיים של החיים, יוצא בפרויקט ראשון מסוגו וחסר תקדים בהיקפו, "החנות של במבה", המאפשר לכל אחד להזמין במבה בעיצוב אישי עם תמונה וכיתוב לפי בחירתו, ולקבל אותה במשלוח עד הבית.

CHERY מחדשת ומשדרגת את דגמי סדרת ה- TIGGO PRO
הכירו את “פיסס": הגלידה החדשה מבית "בן & ג’ריס" שתטריף אתכם

המהלך החדשני ופורץ הדרך מושק במסגרת חגיגות יום הולדת 60 שנה למותג במבה, ולכבודו הוקם אתר ייעודי shop.bamba.co.il, העולה לאוויר בימים אלה.

ב"חנות של במבה" ניתן לבחור עיצוב ממגוון התבניות המוגדרות באתר. כל אחת מהתבניות מעוצבות במיוחד לרגעים המשמעותיים שבחיים, לרבות מתנה לאהובים בימי הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, גיוס ועוד. לאחר מכן ניתן להוסיף תמונה  וכיתוב אישיים, בממשק ידידותי למשתמש.

מהלך במבה בעיצוב אישי הוא אבן דרך משמעותית בחיי המותג במבה. החטיף הושק בשנת 1964 ומאז הפך לאייקון ישראלי ולחלק בלתי נפרד מהתרבות.

במרוצת השנים, הושקו מהדורות מיוחדות רבות וטעמים שונים של במבה, חלקם במהדורה מוגבלת וחלקם נשארו כמהדורה קבועה על מדפי החטיפים כמו במבה נוגט שהושקה לכבוד חגיגות ה-60 למדינת ישראל, שם החליטו באסם למלא את הבמבה בקרם נוגט בהשראת המנהג הצה"לי לטבול את הבמבה בשוקולד.

בשנת 2023 נפתח מרכז המבקרים של במבה בקרית גת על מנת לחזק עוד יותר את החיבור של הצרכנים למותג. מרכז המבקרים מאפשר הצצה לתהליך הייצור של החטיף הישראלי והאייקוני תוך חוויה אינטראקטיבית חדשנית ב'ארץ הבמבה'.

מהלך הבמבה האישית לוקח את החיבור בין הצרכנים לבין במבה צעד אחד קדימה, על מנת להמשיך ולרגש את הצרכנים וקהל אוהבי הבמבה. במבה בעיצוב אישי יכולה לשדרג כל מסיבה ואירוע משמעותי בחיים, ניתן להעניק אותה כמתנה לאהובים שלנו או לשמור אותה למזכרת מרגעים מרגשים.

אריזות הבמבה בעיצוב אישי יודפסו במפעל הדפוס "דיג'יפק אריזה חכמה". מפעל הדפוס דיג'יפק שוכן בעיר שדרות, כמו גם אחד ממפעלי אסם, אשר ספגה מכה קשה במתקפת ה-7 באוקטובר. שני המפעלים חזרו תוך זמן קצר לפעילות מלאה ומהווים כעת סמל לחוסן הישראלי ולרוח היזמות.

מיטל קריסטל, מובילת תחום הדיגיטל בחטיבת החטיפים והמאפה באסם נסטלה: "במבה הוא החטיף הכי אייקוני וישראלי שכבש את לב הצרכנים ומלווה את הישראלים באירועים המשמעותיים של החיים".

"הפרויקט, המבוסס על טכנולוגיית הדפוס הדיגיטלי HP Indigo, מייצג את הדור הבא של תעשיית הדפוס. טכנולוגיה זו מאפשרת הדפסה איכותית, מדויקת ויעילה תוך גמישות רבה, שמאפשרת לעצב את אריזות הבמבה בצורה ייחודית ומרגשת".

"שיתוף הפעולה בין אסם ל-HP Indigo מדגיש את החדשנות והיכולות הטכנולוגיות המתקדמות של התעשייה הישראלית. יחד, הן תורמות תרומה משמעותית לכלכלה המקומית ומנגישות לצרכנים חווית במבה בלתי נשכחת. אנו מאמינים שהפרויקט יתקבל באהבה ובהתרגשות רבה מצד הצרכנים ויעלה חיוך רחב על פניהם של הישראלים במיוחד בעת הזו".