SHISEIDO משיקים ניחוח חדש ומסתורי המצטרף לקולקציית גינזה: Ginza Night Eau de Parfum Intense בניחוח פרחוני עצי אנין.
מחיר מומלץ: 520 שקלים. 

SHISEISO GINZA NIGHT  (צילום: יחצ)
SHISEISO GINZA NIGHT (צילום: יחצ)

נטורל פורמולה משיקה סדרה חדשה לטיפוח ועיצוב שיער גלי עד מתולתל בשיטת CG, השיטה שתפסה תאוצה בכל עולם, המאפשרת להשיג תוצאות משיער הרוס ויבש לתוצאה של שיער קופצני, חי ומלא ברק. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים: שמפו, מרכך, מסיכה וקרם לחות.
מחיר מומלץ: 39.90-29.90 שקלים.

נטורל פורמולה סדרה לתלתלים בשיטת הCG  (צילום: טל אזולאי)
נטורל פורמולה סדרה לתלתלים בשיטת הCG (צילום: טל אזולאי)

קבוצת פררו משיקה לראשונה בישראל את קינדריני - עוגיות חמאה איכותיות ופריכות, בעלות מגוון של 18 פרצופים עם הבעות מהנות, ליצירת אינספור סיפורים ורגעים משפחתיים.
מחיר מומלץ: 23.90-10.90 שקלים. 

פררו- אריזת קינדריני (צילום: פררו)
פררו- אריזת קינדריני (צילום: פררו)

סנו סושי משיקה מוצר חדש וייחודי: מגבות הפלא פרימיום, בעלות ארבע שכבות לספיגה גבוהה הרבה יותר ממגבת נייר רגילה. בגליל של מגבת הפלא פרימיום יש 46 מגבות בעלות ארבע שכבות המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית להגברת נפח הספיגה.
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים.

מגבות הפלא של סנו  (צילום: אורי גרון)
מגבות הפלא של סנו (צילום: אורי גרון)

מותג הבירות TUBORG משיק לראשונה בארץ למהדורה מוגבלת את טובורג גולד, בירת לאגר זהובה, קיצית, עם מתיקות מאלטית ומרירות פריכה ומרווה 5% אלכוהול, שתהיה זמינה למכירה בשישיות ובבקבוקים בגודל 330 מ"ל.
מחיר מומלץ: 54.90-29.90 שקלים. 

Tuborg Gold (צילום: יחצ)
Tuborg Gold (צילום: יחצ)

קרסטס, מותג הטיפוח היוקרתי לשיער, מציג לרגל עונת הטיולים והנסיעות בארץ ובעולם, סדרת מארזי נסיעות בגודל מיוחד, המציעים פתרונות טיפוח מותאמים אישית לסוגי שיער שונים, גם הרחק מהבית. הסדרה כוללת שלושה מארזים באריזות קומפקטיות המושלמות לנסיעות. כל מארז מכיל שלושה מוצרים בגדלים מוקטנים, המאפשרים שגרת טיפוח שלמה, נוחה וקלה, גם בזמן נסיעות.
טווח מחירים: 196.17-127.88 שקלים. 

קרסטס (צילום: יחצ)
קרסטס (צילום: יחצ)

פריגת, מרענן לכם את הקיץ עם סדרת משקאות בטעמי קרטיבים- קרטיב בטעם פטל, קרטיב בטעם לימון וקרטיב בטעם ענבים. המשקאות ניתנים לשתייה וגם להקפאה במגשית להכנת קרטיבים ביתיים.
מחיר מומלץ: 9.90-5 שקלים. 

סדרת הקרטיבים של פריגת (צילום: יחצ)
סדרת הקרטיבים של פריגת (צילום: יחצ)

מותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר משיק מייק-אפ וקונסילר חדשים בסדרת  Futurist המבוססת על טכנולוגיות טיפוח העור העוצמתיות של המותג. המייק-אפ החדש מאחד באופן מידי את גוון העור ומעניק לו גימור זוהר אולטרה טבעי ובו זמנית משפר את מראה העור לאורך זמן. ביצועיו של הקונסילר לצד תועלות טיפוח של קרם עיניים עם נוסחת Skincealer חדשנית המכסה ומבהירה עיגולים כהים ומעניקה לעור לחות מיידית בגימור רך וקורן, למראה בהיר יותר ובריא יותר.
מחיר מומלץ: 240-170 שקלים. 

מייק-אפ וקונסילר חדשים בסדרת  Futurist אסתי לאודר (צילום: יחצ חול)
מייק-אפ וקונסילר חדשים בסדרת Futurist אסתי לאודר (צילום: יחצ חול)

קרמוגית CRUNCH! קרמוגית, עכשיו במילוי מפנק בטעם וניל המכיל שברי עוגיות קראנציות המתפצחות בפה לחוויית אכילה חדשנית וטעימה במיוחד. סדרת העוגיות החדשה הינה מהדורה מיוחדת וכוללת שני מוצרים: קרמוגית מבצק קלאסי במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות וקרמוגית מבצק בטעם שוקו במילוי קרם בטעם וניל עם שברי עוגיות.
מחיר מומלץ: 11 שקלים. 

קרמוגית (צילום: יחצ)
קרמוגית (צילום: יחצ)

GUESS משיקים אוסף של ארבעה ניחוחות לכל הרפתקה שבאופק. קולקציית ארבעת הניחוחות חוגגת את האהבה לטיולים והרפתקאות. כל ניחוח בהשראת עיר עוצרת נשימה. הקולקציה מאפשרת למשתמשת לצאת למסע חושי דרך היעדים המרהיבים של איטליה. הבושם מאפשר בלחיצת כפתור להיות בחופים הציוריים של פורטופינו, לשכשך במים הבוהקים של קפרי, לטייל ברחובות האנרגטים והסואנים של רומא או לשוט בתעלות הרומנטיות של ונציה.
מחיר מומלץ: 239 שקלים. 
בושם GUESS  (צילום: יחצ)
בושם GUESS (צילום: יחצ)