הכתבה נכתבה בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל הקניות הזול ביותר לראש השנה קובע במקום הראשון: רשת "רמי לוי" עם 31% , במקום השני רשת "אושר עד" עם 25%, במקום השלישי – הרשתות "יוחננוף " ורשת "חצי חינם" עם 6% ,במקום הרביעי- רשת "שופרסל" עם 5% ובמקום החמישי רשת "קינג סטור" עם 4%.

הסקר קובע שבנושא סל מוצרי הבשר והעופות הטריים הזולים ביותר (המעדניות) לקראת ראש השנה: במקום הראשון - רשת "רמי לוי"-25%, במקום השני - 17% רשת "אושר עד", במקום השלישי רשת "יוחננוף" עם 7%, במקום הרביעי רשתות "שופרסל ו"חצי חינם" עם 6% ובמקום החמישי  רשת "קינג סטור" עם 4%.

הסקר קובע בנוסף שסל מוצרי הדגים הטריים הזול ביותר הינו: במקום הראשון רשת "רמי לוי" עם 22%, במקום השני רשת "אושר עד" עם 11%, במקום השלישי – רשתות "יוחננוף" ו-"חצי חינם" עם 8%, במקום הרביעי רשת "שופרסל" עם 7% ובמקום החמישי רשת קינג סטור עם 4%.

הסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נערך בתחילת חודש ספטמבר לקראת ראש השנה במדגם מייצג של האוכלוסייה במדינת ישראל (במגזר היהודי ובמגזר הערבי).

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא איזו רשת מציעה את סל הקניות הזול ביותר לקראת ראש השנה והחגים קובע: הרשת שמציעה את סל הקניות הזול ביותר הינה: רשת "רמי לוי" עם 31%, במקום השני רשת "אושר עד" עם 25%, במקום השלישי – הרשתות "יוחננוף" ורשת "חצי חינם" עם 6%, במקום הרביעי רשת "שופרסל" עם 5%, במקום החמישי רשת "קינג סטור" עם 4%, במקום השישי רשת "ויקטורי" עם 3% ובמקום השביעי 16% ציינו שהם לא יודעים.                                    

תפיסת סל הקניות הזול ביותר (צילום: קבוצת גיאוקרטוגרפיה )
תפיסת סל הקניות הזול ביותר (צילום: קבוצת גיאוקרטוגרפיה )
                                                      

בולטת התופעה שבמגזר היהודי 35% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את הסל הזול ביותר לעומת המגזר הערבי רק 12.5% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 2.6% לעומת המגזר הערבי 16.2%.                                                                

הסקר קובע שבנושא סל מוצרי הבשר והעופות הטריים הזולים ביותר (המעדניות) לקראת ראש השנה: במקום הראשון- רשת "רמי לוי" - 25%, במקום השני- 17% רשת "אושר עד" ,במקום השלישי רשת "יוחננוף" עם 7% ובמקום הרביעי רשתות "שופרסל ו"חצי חינם" עם 6%, ובמקום החמישי  רשת "קינג סטור" עם  4% ובמקום השישי רשת "ויקטורי עם 3% ובמקום השביעי 22% ציינו שהם לא יודעים.

תפיסת מוצרי בשר ועוף במחירים המשתלמים ביותר (צילום: קבוצת גיאוקרטוגרפיה )
תפיסת מוצרי בשר ועוף במחירים המשתלמים ביותר (צילום: קבוצת גיאוקרטוגרפיה )

בולטת התופעה שבמגזר היהודי 28.1% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את הסל מוצרי בשר ועוף במחירים המשתלמים ביותר לעומת המגזר הערבי רק 7.5% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 3.8% לעומת המגזר הערבי 20%.

הסקר קובע בנוסף שסל מוצרי הדגים הטריים הזול ביותר הינו :במקום הראשון רשת "רמי לוי" עם 22% , במקום השני רשת "אושר עד" עם 11%, במקום השלישי – רשתות "יוחננוף" ו-"חצי חינם" עם 8% ובמקום הרביעי רשת "שופרסל" עם 7% ובמקום החמישי רשת קינג סטור עם 4% ובמקום השישי רשת "ויקטורי" עם 3% ו-27% ציינו שהם לא יודעים.

תפיסת מוצרי דגים טריים במחירים הזולים ביותר (צילום: קבוצת גיאוקרטוגרפיה )
תפיסת מוצרי דגים טריים במחירים הזולים ביותר (צילום: קבוצת גיאוקרטוגרפיה )

בולטת התופעה שבמגזר היהודי 24.6% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את סל מוצרי הדגים הטריים במחירים הזולים ביותר לעומת המגזר הערבי רק 10% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 5.2% לעומת המגזר הערבי 17.5%.

הסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נערך בתחילת חודש ספטמבר 2024 לקראת הקניות לראש השנה והחגים במדגם ארצי מייצג של 503 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במגזר היהודי והערבי כחלקם באוכלוסייה.

הכתבה נכתבה בשיתוף רמי לוי שיווק השקמה