De Kas Paris, מותג הבישום היוקרתי, משיק קולקציה חגיגית חדשה המשלבת עיצוב עכשווי עם אלגנטיות פריזאית. הקולקציה כוללת מארזים ייחודיים העשויים מחומרים טבעיים כמו קרמיקה, זכוכית ועץ, ומציעה חוויה חושית המעבירה את המשתמש לרחובות פריז.

במרכז כל מארז נמצא מפיץ ריח אייקוני בכלי קרמיקה מעוצב, לצד נרות יצוקים בעבודת יד בכלי זכוכית בגוון חום רטרו. הניחוחות כוללים שילובים ייחודיים כמו ורדים ועץ ארז, ברגמוט ומנטה, ואקליפטוס, כל אחד מהם מעוצב להעניק אווירה שונה ומיוחדת לחלל.

מתן חליבה, המעצב מאחורי המותג, יצר את הקולקציה בהשראת ביקוריו בעיר האורות. "המטרה היא להביא את הקסם של פריז הביתה," אומר חליבה. "כל פריט במארז נועד לעורר זיכרונות של טיול לאורך נהר הסן, רגעי קסם של שקיעה או ישיבה בבית קפה קטן ומלא אווירה."

המוצרים מיועדים להוסיף אווירה חמימה ורומנטית לבית, ומהווים מתנה אידיאלית למי שמחפש נגיעת יוקרה וטבעיות. הפתילים העשויים עץ יוצרים רעש מתפצפץ עדין בעת הבעירה, המוסיף לחוויה הכוללת ומאפשר לריח למלא את החלל באופן אופטימלי.

הקולקציה, שמחיריה נעים בין 210 ל-1000 שקל, זמינה באתר המותג ובחנות הדגל ברחוב בן יהודה 211 בתל אביב. עבור אלה המחפשים מתנה ייחודית לחגים או פשוט רוצים להוסיף נגיעה של יוקרה לביתם, קולקציית De Kas Paris מציעה פתרון אלגנטי ומלא ניחוח.