בשורה מרעננת מגיעה לעולם הקולינריה הישראלי: חברת האגרי-טק GreenOnyx השיקה מוצר חדשני שעשוי לשנות את הרגלי התזונה שלנו. Wanna Greens, המכונה "הירק הירוק הקטן בעולם", הוא תוצר של טכנולוגיית Quantum-Farm המהפכנית, המבוססת על צמח הוולפיה.

במסגרת שיתוף פעולה ייחודי עם השפית הנודעת רותי ברודו וקבוצת R2M, כבר עכשיו ה-Wanna Greens זמין לרכישה במעדניות נבחרות של הקבוצה ברחבי הארץ. המוצר, שנמכר באריזות של 50 גרם במחיר של 12 שקלים, מציע יתרונות תזונתיים מרשימים בחבילה קומפקטית.

ד"ר ציפי שהם, ביולוגית ומנכ"לית GreenOnyx, מסבירה כי הטכנולוגיה החדשנית מחקה את הצמיחה הקוונטית הנצפית בטבע. "זוהי מהפכה אמיתית בתחום החקלאות," היא מדגישה. "אנחנו מצליחים לייצר ירק עשיר בערכים תזונתיים תוך שימוש מינימלי במשאבים".

Wanna Greens  (צילום: אסף קרלה)
Wanna Greens (צילום: אסף קרלה)

למעשה הירק הקטנטן, שמזכיר במראה ובמרקם קוויאר, בעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד, עם כמויות גבוהות של ברזל, אבץ ואשלגן. השילוב שלו בתפריט פשוט וקל, הוא נשמר במקרר ואפילו לא צריך לשטוף אותו לפני האכילה. טעמו העדין מאפשר שילוב קל במגוון מנות, מתוקות ומלוחות כאחד. ניתן להוסיף אותו לסמוזי בוקר לתוספת ויטמינים ומינרלים, לפזר מעל סלטים, במרקים, וגם כ"קישוט" למנות עיקריות.

מקור הירק ושילובו בתפריט Wanna Greens מבוסס על צמח הוולפיה, הידוע גם בשם "כדרורית המים" או "עדשת מים". זהו צמח מים זעיר הגדל באופן טבעי בנהרות, אגמים ובריכות ברחבי העולם. בדרום-מזרח אסיה, הצמח משמש כחלק מהמטבח המסורתי במשך דורות, אך הוא נצרך שם רק לאחר בישול מאחר ובמדינות אלה הוא גדל במים לא נקיים.

הודות לטעמו העדין וגמישותו הקולינרית, Wanna Greens יכול להשתלב במגוון רחב של מנות. רותי ברודו, שמובילה את שיתוף הפעולה עם GreenOnyx, מתלהבת מהפוטנציאל הקולינרי של המוצר החדש. "Wanna Greens מציע לנו הזדמנות להכניס חדשנות אמיתית למטבח הישראלי", היא אומרת. 

לצד ההשקה המרגשת, GreenOnyx הודיעה על הצטרפותו של אורי וטרמן, מנכ"ל שופרסל היוצא, לדירקטוריון החברה. מהלך זה צפוי לחזק את מעמדה של החברה בשוק הקמעונאי הישראלי.

עם תמיכתם של משקיעים בולטים כמו פרופ' רות ארנון, מריוס נכט וקלמן שחם, GreenOnyx מתכוונת להוביל מהפכה בתעשיית המזון הטרי. Wanna Greens מסמן את תחילתו של עידן חדש בצריכת ירקות טריים, ומבטיח לשנות את הדרך בה אנו מתייחסים לתזונה בריאה ומקיימת.