מקס ברנר משיקים מארז מיוחד לראש השנה עם תמיכה בעסק מצפון הארץ וגם שיתוף פעולה עם עמותת אלו״ט עם ערך מוסף של תרומה לקהילה. המארז שיימכר במהדורה מוגבלת מכיל את מוצרי השוקולד של מקס ברנר בשילוב, דבש של כוורת גליל דן  ולוח השנה של עמותת אלו״ט עם ציורים של ילדי העוטף והצפון.
טווח מחירים: 499-68 שקלים. 

מקס ברנר מארז לראש השנה (צילום: יחצ)
מקס ברנר מארז לראש השנה (צילום: יחצ)

רקנאטי משיק את סדרת 'כרמי גליל', סדרה חדשה מבית יקב רקנאטי, תושק בעוד מספר חודשים. סנונית ראשונה מהסדרה, שני יינות לבנים, יוצאים לשוק במיוחד לכבוד ראש השנה. בסדרת 'כרמי הגליל' יינות זניים, שענביהם ניטעו ברחבי הגליל כנטיעות איכות, בחלקות כרם מובחרות, במטרה לבטא את הטרואר הגלילי דרך זן הענבים וסגנון העשייה. מדובר ביינות מזנים קלאסיים, לצד זנים ים תיכוניים, המשקפים נאמנה את האני מאמין של יקב רקנאטי.
מחיר מומלץ: 65 שקלים. 

רקנאטי שרדונה כרמי הגליל  (צילום: איל קרן)
רקנאטי שרדונה כרמי הגליל (צילום: איל קרן)

לכבוד ראש השנה הקרב ובא, משיקים ב'רולדין', קולקציית חג איכותית ומגוונת המיוצרת בעבודת יד תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים. הקולקציה כוללת מגוון קינוחים חלביים ופרווה, עוגות דבש, מאפי תפוחים, טארטים, עוגות שמרים ועוד לצד מארזי מתנה מובנים או בהרכבה עצמית שיוכלו לשמש כמתנה לאהובים. בין המוצרים בקולקציית ראש השנה: עוגת דבש מרציפן ופריחת הדרים - עוגת דבש בשילוב מרציפן הדרים וקרמבל שקדים. בריוש תפוחים וקרמל, עוגת PISTACHIO APRICOT טארט תפוחים ועוד.
טווח מחירים: 169-36 שקלים. 

קולקציית ראש השנה רולדין  (צילום: רונן מנגן)
קולקציית ראש השנה רולדין (צילום: רונן מנגן)

ראש השנה קרב ובא ולכבוד החג פררו, מציגה את מארזי פררו רושה במהדורה מוגבלת, שעוצבו במיוחד לכבוד השנה החדשה. המארזים המיוחדים משלבים את הטעם האהוב של פררו רושה עם עטיפה מעוצבת המשלבת את סמלי החג המסורתיים וברכות לבביות, והם בחירה נהדרת כמתנת חג או דרך נפלאה לחלוק עם היקרים לנו.
טווח מחירים: 68.90-43.90 שקלים.

אריזת פררו רושה החדשה לחג  (צילום: פררו)
אריזת פררו רושה החדשה לחג (צילום: פררו)

מארז יינות חגיגי מבית יקב תבור יקב תבור משיק מארז יוקרתי המתאים כמתנה מושלמת לראש השנה, וכולל 2 בקבוקים: מרלו מסדרת אדמה וגוורצטרמינר מסדרת ההר, לצד קערת זכוכית להגשת דבש בעיצוב חגיגי.
מחיר מומלץ: 119 שקלים. 

מארז יין לראש השנה 2024- יקב תבור (צילום: יחצ)
מארז יין לראש השנה 2024- יקב תבור (צילום: יחצ)

ל'אוקסיטן ישראל מציעה מבחר מארזי מתנה מושלמים ומשיקה את קולקציית ART OF GIFTING, בה כל מארז מתנה הוא מסע אל לב ליבה של פרובאנס. המתנה מיוחדת עטופה באריזה צהובה אייקונית. עם מגוון רחב של מארזי טיפוח ובישום חגיגיים, ל'אוקסיטן מזמינה אתכם ליצור זיכרונות חדשים עבורכם ועבור יקירכם. בין מגוון המארזים שתוכלו למצוא ולהרכיב לחג ל'אוקסיטן מציעה ארבעה סוגי מארזים.
טווח מחירים: 534-171 שקלים. 

ל'אוקיסטן מארז שקדים למקלחת ופינוק לאחרי (צילום: יחצ חול)
ל'אוקיסטן מארז שקדים למקלחת ופינוק לאחרי (צילום: יחצ חול)

רשת ביגה משיקה לרגל ראש השנה וחגי תשרי עוגת תפוח בדבש קלאסית - ללא גלוטן. העוגה של ביגה אפויה בסגנון מסורתי "עוגת סיר פלא" היא משלבת נגיעות של תבלינים כמו: קינמון, ציפון ואגוז מוסקט.
מחיר מומלץ: 49 שקלים. 

עוגת דבש רשת ביגה  (צילום: אסף לוי)
עוגת דבש רשת ביגה (צילום: אסף לוי)

מחדשים בחגים: מחבת גריל עם ידית נשלפת מבית סולתם! מחבת הגריל היא אליפטית ומאובזרת בידית נשלפת הניתנת לפירוק מיידי, מאפשרת להעביר את מגש הצלייה ביתר קלות מפלטפורמת בישול אחת לשנייה, ואף לחסוך במקום בעת האחסון.
מחיר מומלץ: 369-184.50 שקלים.  

מחבת גריל עם ידית נשלפת מבית סולתם (צילום: גיל אבירם)
מחבת גריל עם ידית נשלפת מבית סולתם (צילום: גיל אבירם)

רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית עוגות וקינוחים מיוחדת לכבוד חגי תשרי  2024  ששמה דגש על מרכיבי הדבש הבולטים - הדבש והתפוח. בקולקציה ניתן למצוא את עוגות הדבש הקלאסיות, לצד עוגות דבש בשילוב שקדים לבנים, דבש קראמבל הדרים, לבבות דבש, רולדת דבש של פעם, עוגת דבש ותבלינים, קוגלהוף שיש דבש, דבש שוקולד, דבש פקאן גרוס, רול דבש רושה, עוגת דבש קדאיף, טארט פירות העונה, פלורנטין דבש, עוגיות הדבש של נויה, דבש פיסטוק ועוד מגוון עוגות.
מחיר מומלץ: 80-15 שקלים. 

מאפה נאמן ראש השנה 2024  (צילום: גיל אבירם)
מאפה נאמן ראש השנה 2024 (צילום: גיל אבירם)

כרמלה, אתר הקולינריה מהמובילים בישראל, משיק ליין מארזי מתנות לחגי תשרי. המארזים המגוונים מציעים את כל המוצרים המעולים של האתר שנאספו בקפידה מחקלאים ויצרנים ישראלים על ידי אנשי כרמלה, כדי לתמוך בחקלאות וייצור מקומי מכל חלקי הארץ. בין המארזים: מארז 'Rise and Shine' מארז לפתיחת השנה וגם לפתיחת היום, גם טוב וגם מתוק. סל שהכי כיף לקבל עם קפה קר אורגני של 'לאב קופי', שני מארזים של 'הקוקיות של כרמלה' וזר פרחים.
מחיר מומלץ: 289-269 שקלים.

מארז מתנה לחגי תשרי של כרמלה (צילום: יחצ)
מארז מתנה לחגי תשרי של כרמלה (צילום: יחצ)

לכבוד ראש השנה מציעים ב'יקבי כרמל', היקב האהוב והמוביל בישראל, יינות איכותיים במחירים שווים לכל כיס - שיאפשרו לכל משפחה בישראל להרים כוסית לחיי השנה החדשה. היינות החדשים הושקו מבצירים אחרונים בשתי הסדרות הנמכרות ביותר של יקבי כרמל. מסדרת Private Collection: שרדונה 2023, יבש, ומסדרת Selected: קברנה סוביניון 2023.
מחיר מומלץ: 45-35 שקלים. 

PC שרדונה יקבי כרמל  (צילום: איל קרן)
PC שרדונה יקבי כרמל (צילום: איל קרן)