הכתבה נכתבה בשיתוף פתרונות פיננסים לישראל

לעיתים קרובות, אנשים לוקחים הלוואות מעבר ליכולת ההחזר שלהם, וכך נוצר מצב של מעגל הלוואות בלתי נגמר. אנשים מוצאים את עצמם לוקחים הלוואות חדשות רק כדי לשלם הלוואות קיימות, והחובות מצטברים במהירות עד למצב שבו קשה לנהל אותם. עבור רבים, איחוד הלוואות מהווה פתרון פשוט ואפקטיבי להתמודדות עם החובות ולהשגת סדר כלכלי מחודש.

לחברת "פתרונות פיננסים לישראל" יש אלפי לקוחות מרוצים שכבר הצליחו לצאת ממצב כלכלי סבוך, וממהרים להמליץ ולשתף בסיפורם האישי. יצאנו לבדוק במה מדובר.

"פתרונות פיננסים לישראל" היא החברה המובילה בארץ בתחום איחוד הלוואות, ויש לה מטרה ברורה - להקל על משפחות ויחידים הנמצאים במצוקה כלכלית ומחפשים דרך להתאושש ולהחזיר את השליטה על חייהם הכלכליים. החברה נוסדה מתוך חזון להעניק לישראלים כלים פרקטיים וטיפול מקצועי במידת הצורך כדי להתמודד עם חובות, ניהול משכנתאות והלוואות, והשגת דרך של התנהלות כלכלית יציבה בריאה.

עוזרים להפוך בעיות לסיפורי הצלחה – סיפורים מהשטח
לשמעון ורינה ביטון זוג בני 50+ 3, ראשון לציון יש סיפור קלאסי לגלגל ההלוואות המצוי במשקי הבית בישראל. "אנחנו סוחבים אחרינו הלוואות כבר מתחילת הנישואים" אומרת רינה. "הגענו למצב שכל 4-5 חודשים אנחנו לוקחים הלוואה אחרת על מנת לצלוח את החודש , ואני לא מדברת על החודשים שבהם שני הילדים שלנו התחתנו , המנוע ברכב הלך , או המזגן בסלון התקלקל כל הוצאה כזו או אחרת הייתה בשבילנו חבטה רצינית". בעלה שמעון מוסיף, "לא הבנו בכלל מה קורה איתנו מבחינת משק הבית סוחבים עוד חודש ועוד חודש ולא יוצאים מהקרוסלה הזו, עד שהגענו לפתרונות פיננסים לישראל, ורק אז הבנו שאפשר גם אחרת". 

פתרונות פיננסיים לישראל חילצו אותנו ממצב של 11 הלוואות שלקחנו מכל גוף אפשרי במדינה, הם סידרו לנו לקבל הלוואה אחת גדולה, אפשר להגיד בסדר גודל של משכנתא קטנה, שכיסתה את סך כל ההלוואות שלנו. סידרו לנו תשלומים לטווח ארוך ועוד הפחיתו את  הריבית ב-4%, ההחזר החודשי במקום 13,000 שח הפך לעמוד על 4850 ₪. היועץ שלנו מקצועי מאוד ובאמת נמצא שם בשבילנו לכל דבר ועניין. קיבלנו הדרכה על התנהלות כלכלית וכלים ליישם בהמשך הדרך, ועל זה אנחנו אומרים תודה בכל יום, ברוך השם אחרי 20 שנה פתאום נשאר כסף בבנק בסוף החודש".

 איך איחוד הלוואות הציל אותנו? עדויות לקוחות חברת פתרונות פיננסים לישראל (צילום: פתרונות פיננסים לישראל)
 איך איחוד הלוואות הציל אותנו? עדויות לקוחות חברת פתרונות פיננסים לישראל (צילום: פתרונות פיננסים לישראל)

גם רונית ועמוס, הורים לשלושה ילדים וסבא וסבתא ל5 נכדים, הרגישו שהם נופלים בין הכיסאות דווקא בשלב בו הם אמורים להנות מנחת בחייהם. “אחרי שנים של עבודה קשה, פשוט לא הצלחנו להתמודד עם ההחזרים של המשכנתא וההלוואות שלקחנו” מספרת רונית. “כל פעם היה צורך אחר וההלוואות הצטברו אחת על גביי השנייה, זה יצר מתחים בבית, כל ויכוח הפך לעניין כספי.”

הם ניסו לפנות לגורמים שונים אבל תמיד חזרו לאותה נקודה – שאין להם פתרון אמיתי. “כשפנינו לחברת פתרונות פיננסים לישראל, חשבנו שנקבל עוד ייעוץ כללי, אבל הם באמת הצליחו להוציא אותנו מהמצב,” מסביר עמוס. “הם עזרו לנו לאחד את כל ההלוואות להחזר חודשי אחד, ובנוסף דאגו לנו למחזור משכנתא שהקל עלינו באופן משמעותי. זה פשוט הציל אותנו.” כיום, רונית ועמוס מרגישים שהחיים חזרו למסלול. “השקט חזר לבית. אנחנו יכולים לנהל שיחות בלי לדאוג מהכסף כל הזמן. אנחנו מרגישים שהעתיד שלנו, ושל המשפחה שלנו הרבה יותר ברור ובטוח עכשיו.”

"נתחיל בזה שמקרים רבים יכולים להיפתר על ידי איחוד הלוואות"
מטעם החברה מסבירים לנו דבר ראשון על איחוד הלוואות. "זהו תהליך שבו משלבים את כל ההלוואות הקיימות של אדם להלוואה אחת עם החזר חודשי קבוע ומרוכז. במקום להתמודד עם מספר הלוואות עם ריביות ותשלומים שונים, החוב מאוחד להלוואה אחת הניתנת לרוב בריבית נמוכה יותר ובתנאים נוחים יותר. כך, נוצר סדר פיננסי ומופחת העומס הנפשי והכלכלי.

איחוד הלוואות מתאים לכל מי שמחזיק במספר הלוואות ממקורות שונים – בנקים, חברות אשראי, או גופים חוץ-בנקאיים, ומתקשה לנהל את ההחזרים החודשיים שלהם. גם אם אתם לא נמצאים במצב חירום כלכלי, איחוד הלוואות יכול לסייע לאנשים שרוצים להקל על עצמם בניהול החובות, לצמצם את מספר התשלומים ולהקטין את העלויות הנלוות. במיוחד במצבים שבהם ההחזרים יוצאים מכלל שליטה וההוצאות רק הולכות וגדלות, איחוד הלוואות יכול להיות הפתרון המתאים שיחזיר אנשים למסלול הכלכלי הנכון."

 איך איחוד הלוואות הציל אותנו? עדויות לקוחות חברת פתרונות פיננסים לישראל (צילום: פתרונות פיננסים לישראל)
 איך איחוד הלוואות הציל אותנו? עדויות לקוחות חברת פתרונות פיננסים לישראל (צילום: פתרונות פיננסים לישראל)

חיים עם חובות – "בישראל יש נטייה לא לוותר על כלום ולהתפזר"
"ישראלים רבים מוצאים את עצמם במעגל של חובות מסיבות מגוונות. החיים בישראל הם לא זולים – העלויות הגבוהות של כל תחומי החיים הן קטליזטורים לאנשים להיעזר בהלוואות. רק מה קורה, כשהחובות מתחילים להצטבר, כל הלוואה נוספת רק מעמיסה על ההכנסה החודשית ומגבירה את הלחץ הכלכלי. לעיתים קרובות, אנשים נאלצים לקחת הלוואה נוספת כדי לשלם חובות קיימים, דבר שמוביל לעומס בלתי נסבל ולחוסר שליטה על המצב הכלכלי.  כאשר חובות מצטברים ולא מנוהלים כראוי, הדבר מוביל ללחץ נפשי ופיזי קשה.

המתח סביב הכספים, חוסר היכולת לעמוד בתשלומים, והריביות הגבוהות גורמים לאנשים לחוות תחושת כישלון כלכלי. התוצאה היא שלרבים פשוט אין מספיק הכנסה חודשית כדי לעמוד בכל ההחזרים. במקרים קשים יותר, החייבים נאלצים להתמודד עם סנקציות כלכליות, פגיעה בדירוג האשראי והגבלות אחרות שמקשות עוד יותר על ההתנהלות הכלכלית."

הליך איחוד הלוואות למעשה מציע דרך נוחה וברורה לנהל את החובות בצורה מסודרת. במקום להתמודד עם מספר תשלומים מול גופים שונים, איחוד ההלוואות מרכז את כל ההחזרים להלוואה אחת. התוצאה היא החזר אחד ברור ומוגדר, לרוב בריבית נמוכה יותר מזו ששולמה על ההלוואות הקודמות. בדרך זו, לא רק שהחובות נעשים פשוטים יותר לניהול, אלא שההחזר החודשי מופחת ומותאם יותר ליכולת הכלכלית של הלקוח. התהליך מסייע ללקוחות להחזיר שליטה על מצבם הכלכלי ולמנוע את המשך הצטברות החובות.

הכירו את פתרונות פיננסים לישראל
ב"פתרונות פיננסים לישראל" מציעים שירותי ייעוץ פיננסי מתקדם לרבות טיפול באיחוד הלוואות לטובת יצירת הלוואה אחת מרוכזת עם החזר חודשי אחד, נוח ומשתלם יותר, מה שמאפשר ללקוחות לצאת ממעגל החובות ולשלוט בהוצאותיהם בצורה מאורגנת וברורה יותר. השירות מתאים במיוחד לאנשים עם מספר הלוואות בריביות גבוהות המעוניינים להקל על עצמם ולמנוע פיגורים בהחזרים.

כמו כן החברה מתמחה בטיפול במחזור משכנתא, עבור לקוחות שיש להם משכנתאות שלא מתאימות למצבם הנוכחי. תהליך זה מאפשר ללקוחות לשפר את תנאי המשכנתא, להקטין את הריביות ולחסוך כסף לאורך זמן.

שירות חשוב נוסף הוא ייעוץ מקצועי לרוכשי דירות, הן עבור משכנתא ראשונה והן עבור משכנתאות קיימות שדורשות שיפור. הצוות המיומן של החברה מבצע תכנון פיננסי מותאם אישית כדי להבטיח שהלקוחות יקבלו את התנאים הטובים ביותר בשוק.

בנוסף, חברת פתרונות פיננסים לישראל מתמחה בסיוע לאנשים שנדחו על ידי הבנקים או חברות אשראי ומציעה פתרונות ייחודיים המתאימים למצבם. החברה פועלת מול גופים פיננסיים שונים על מנת לספק ללקוחותיה את ההזדמנות לקבל הלוואה בתנאים הוגנים ונוחים ככל האפשר, גם במצבים מורכבים. בקיצור, אם אתם צריכים הכוונה וטיפול כדי לסדר את המצב הכלכלי שלכם, מורכב ככל שיהיה – הם הכתובת.

הכתבה נכתבה בשיתוף פתרונות פיננסים לישראל