חברת וולט מחדשת את מיזם התרומות המסורתי שלה בשיתוף עם ארגון לתת, שבמהלך חודשי המלחמה גייס יותר מ־3 מיליון שקל כתרומה למפונים, כוחות ההצלה, משפחות נזקקות ועוד.

פיצה גלידה ואייפון: מעכשיו אפשר לרכוש סמארטפון מדינמיקה בוולט

החל משבוע שעבר ובמהלך כל חגי תשרי - משתמשי האפליקציה של וולט יכולים לתרום מארזים המכילים מוצרי מזון וטואלטיקה מרשת סופר יודה, שיועברו לקשישים ולמשפחות נזקקות עבור ארוחות החג, באמצעות ארגון לתת.

המיזם ״זמן טוב לתת״, שעלה באפליקציית וולט, כולל ארבעה מארזים שונים בשלושה טווחי מחירים - 30 שקל, 50 שקל ו100 שקל. שלושה מארזים יכילו מגוון מצרכי מזון בסיסיים שישמשו את המקבלים לארוחות החג, ומארז נוסף יכיל מוצרי טואלטיקה. המוצרים יסובסדו על ידי רשת סופר יודה.

ארגון לתת מסייע למשפחות נזקקות ולנפגעי המצב הכלכלי. כמו כן, נוכח המצב בצפון פועל הארגון להעברת סיוע חירום לנפגעי המלחמה - למשפחות השוהות באזורים המאוימים, לאוכלוסיות נזקקות הנוטות להיות הראשונות להיפגע בעת מצבי משבר ולאזרחים הנאלצים לשהות לאורך זמן במרחבים המוגנים.

על פי סקר אחרון של ארגון לתת: 30.7% מהישראלים מעידים כי מצבם הכלכלי הורע בהשוואה לאשתקד ו־41% מהציבור הרחב חוששים להידרדר למצוקה כלכלית בעקבות המלחמה.

את התרומה ניתן לבצע בתשלום רגיל באפליקציה, בעזרת כרטיס אשראי או ארנק דיגיטלי דוגמת Apple Pay ו־Google Pay, וכן בניצול קרדיטים של וולט ובאמצעות סיבוס.