בעקבות הפסקת הטיסות לנתב"ג של מרבית חברות התעופה הזרות, עשרות אלפי ישראלים נאלצו להישאר במהלך החג בחו"ל, לאחר שלא הצליחו למצוא טיסות בחזרה לארץ. חברות התעופה אל על וישראייר לא טסו במהלך החג והן מחדשות עם צאת השבת את הטיסות.

חברת ארקיע שטסה במהלך החג ובשבת, הטיסה כ-20 אלף נוסעים ליעדים אליה היא טסה, בנוסף לטיסות מיוחדות לנמלי התעופה באתונה ובלרנקה.

בתוך כך, ארקיע שהמשיכה לטוס במהלך החג הודיעה על המשך מבצע החזרת אנשי ונשות הביטחון, השוהים באחד מיעדי החברה בחו"ל, במחיר כרטיס טיסה לארץ של 199 דולר. "לאור הידיעות האחרונות, ארקיע ממשיכה לסייע במאמץ הלאומי להשבת ישראלים הביתה", צויין בהודעת החברה.

לפני החג עזבו צוותים זרים המפעילים טיסות עבור ארקיע את הארץ, בעקבות מתקפת הטילים האיראנית. במהלך החג סוכם על חזרת צוותים משלוש חברות תעופה זרות המטיסות מטוסים עבור ארקיע, במטרה לתגבר את צי מטוסי החברה. הזמנת כרטיס הטיסה חזור, תתבצע דרך ווטסאפ שמספרו 055-9725118 ומותנית בהצגת צו 8 מעודכן. ניתן להזמין עד לתאריך 10.10.24.

כמו כן, חברת אל על ייצרה תהליך ייעודי עבור נוסעים בעלי צווי 8 פעילים שטיסתם בחברות הזרות בוטלה ושוהים כעת בחו״ל. אל על ממשיכה לתגבר את לוח טיסותיה ומוסיפה שתי טיסות לאתונה וממנה הלילה ומחר, שיופעלו ע״י מטוס דרימליינר ויציעו סה״כ למעלה מ-520 מושבים לכל כיוון. בנוסף, החברה תוסיף טיסה אל לרנקה וממנה ותגדיל את המטוס שיבצע את אחת מטיסותיה מפריז ואליה כך שיתווספו יותר מ-100 מושבים.