בטקס מרשים שנערך אמש (ראשון) בפריז, זכתה ישראל בפרס התקשורת היוקרתי מטעם חברת הקוסמטיקה הבינלאומית ליראק פריז. הפרס הוענק לארבע מדינות בלבד, ביניהן ישראל, ארה"ב, אנגליה ושוויץ, על הצטיינות בתחומי התקשורת, הרשתות החברתיות והקריאטיביות בקמפיינים.

האירוע, שהתקיים במטה החברה בפריז, כלל נציגים מ-65 מדינות ברחבי העולם. ברברה למפל, מנכ"לית ובעלים של חברת "קוסמן ביוטי", היבואנית הבלעדית של ליראק פריז בישראל, קיבלה את הפרס מידי פביאן טלידק, מנהל אירופה והמזרח התיכון, ולורה טריו, סמנכ"ל שיווק ליראק פריז העולמית. בטקס השתתף גם  סטיב זאדק, מנהל מדיה ליראק ישראל. 

בנאומה, הדגישה למפל את חשיבות הזכייה: "הזכייה של ישראל, בה משווק המותג 5 שנים בלבד, לצד מעצמות ותיקות כמו ברזיל וארה"ב היא כבוד גדול עבורנו. היא מחזקת את המחויבות שלנו להמשיך להביא לישראל את הבשורה ואת הטוב ביותר בעולמות הטיפוח והיופי."

הזכייה בפרס מדגישה את ההצלחה של ליראק פריז ישראל בבניית קשרים חזקים עם לקוחות, עוקבים ברשתות החברתיות וכלי התקשורת המקומיים. למפל הוסיפה כי הזכייה משמחת במיוחד לאור התקופה המאתגרת שעוברת מדינת ישראל.