נחת בישראל עם הבטחה לאופנה מודעת לסביבה. השם, שמשמעותו ביפנית “לידה מחדש”, מרמז על הקונספט  – התחדשות וקיימוּת בעולם האופנה. התנסינו בכמה פריטים מהקולקציה, שכוללת טייצים, טופים והלבשה תחתונה, וההתרשמות הראשונית הייתה חיובית. טכנולוגיית Seamless שבה משתמש המותג מספקת נוחות יוצאת דופן. הבדים רכים ונעימים, והגזרות מחמיאות ומתאימות למגוון מבני גוף. זה בהחלט מרגיש כמו בגדים שאפשר ללבוש מחדר הכושר ועד הרחוב, כפי שהמותג מבטיח. מה שבאמת מייחד את SAISEI הוא המחויבות הסביבתית. כמעט 100% מהבדים עשויים מחומרים ממוחזרים, כולל שימוש יצירתי בפסולת כמו רשתות דיג. זוהי גישה מרעננת בתעשיית האופנה, שידועה בבעיות הסביבה שהיא מייצרת.
מחיר: 65־360 שקלים

מותג ההלבשה SAISEI (צילום: יח''צ)
מותג ההלבשה SAISEI (צילום: יח''צ)

"נטורל פורמולה" מפתיעה בסדרת טיפוח חדשה המבוססת על שמן קיק לשיער שעבר החלקה. השילוב של שמן קיק וחמאת מנגו הוכיח את עצמו כקוקטייל קסמים לשיער יבש. לאחר שימוש של כשבועיים, השיער רך ומבריק באופן מפתיע, כאילו עבר טיפול במספרה. הסדרה, הכוללת שמפו, מרכך, מסיכה ומסיכה ללא שטיפה, מתאימה לשיער מוחלק והיא נטולת רכיבים מזיקים כסולפטים ופרבנים. אנחנו אומנם לא טבעונים, אך שמחנו לגלות שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים. אם אתם מחפשים מוצר שיער איכותי, שיעניק תוצאות מרשימות במחיר נורמלי, זו בחירה מצוינת.
מחיר: 29.90־49.90 שקלים

סדרת שמן קיק של ''נטורל פורמולה'' (צילום: ירון ויינברג)
סדרת שמן קיק של ''נטורל פורמולה'' (צילום: ירון ויינברג)

הפרזנטורית של ''נטורל פורמולה'' עדן גולן עם מרכך שמן קיק (צילום: שי תמיר)
הפרזנטורית של ''נטורל פורמולה'' עדן גולן עם מרכך שמן קיק (צילום: שי תמיר)

רשת ביוטיקייר מרחיבה את קו מוצרי האיפור בסדרת שפתוני לחות sheer shine lipstick המגיעה ב־13 גוונים. עוד לפני שניסינו את השפתונים, התרשמנו מהצבעים הטרנדיים ומהמחיר הנמוך. לאחר המריחה אפשר להודות שהשפתונים מעניקים לחות ומראה טבעי עם גימור מבריק ועדין. המרקם נעים ולא דביק, והגוונים השקופים מתאימים לגוני עור שונים. האריזה הדקה נוחה לנשיאה. זו אופציה משתלמת למי שמחפשת שפתון יומיומי פשוט ונוח. עם זאת, אל תצפו לעמידות ארוכה במיוחד – זהו בעיקר מוצר ללחות ולהברקה קלה.
מחיר: 8.50 שקלים

סדרת שפתוני לחות sheer shine lipstick (צילום: יח''צ)
סדרת שפתוני לחות sheer shine lipstick (צילום: יח''צ)

המותג HASK מארצות הברית הגיע לארץ עם סדרת מוצרי “שמן הפלא” על בסיס ארגן. ניסינו את המסכה לשיקום עמוק ואת שמן הארגן לחיזוק סיב השערה. התוצאות: השיער רך יותר ונראה בריא יותר לאחר השימוש. המסכה הטבעונית סיפקה לחות טובה, והשמן הוסיף ברק נעים. נקודה לזכותם היא הרכיבים הנקיים יחסית, ללא תוספים מזיקים נפוצים. כמו כן, המוצרים מציעים תמורה הוגנת לכסף, כך שאם אתם מחפשים לשדרג את שגרת הטיפוח שלכם בלי לרושש את הארנק, שווה לתת להם הזדמנות.
מחיר: 33 שקלים למסכה; 35 שקלים לשמן

סדרת מוצרי “שמן הפלא” על בסיס ארגן של HASK (צילום: יח''צ)
סדרת מוצרי “שמן הפלא” על בסיס ארגן של HASK (צילום: יח''צ)

חברת תלמה מרחיבה את המוצרים שלה עם סדרת Oats & More, דייסות שיבולת שועל עם תוספות. ניסינו את שלושת הטעמים: שוקולד מריר וצ’יה, חמוציות וצ’יה, וצ’יה עם תפוח וקינמון. ההכנה פשוטה ומהירה, והתוספות מוסיפות עניין לטעם הבסיסי של שיבולת השועל. המצטיין מבחינתי היה השוקולד המריר והצ’יה, שהעניק מתיקות מאוזנת. האריזה עם הסגירה החוזרת נוחה לשימוש. אף שאלו לא דייסות ביתיות, הן מספקות פתרון סביר לארוחה קלה או לנשנוש מזין. אם אתם מחפשים ארוחת בוקר מהירה עם ערך תזונתי, זו אפשרות שכדאי לשקול.
מחיר: 13.90־22.90 שקלים

סדרת Oats & More של ''תלמה'' (צילום: סטודיו 0304)
סדרת Oats & More של ''תלמה'' (צילום: סטודיו 0304)

רשת "קשת טעמים" החלה לשווק בארץ את מותג השוקולד האיטלקי NOVI, והתוצאה מענגת. טעמנו מגוון מהסדרות השונות, ואף שלא נתקלנו בחידושים מפתיעים, כל ביס מצוין. השוקולד המריר עם 70% קקאו הפתיע בעושר טעמים מאוזן, ללא מרירות מוגזמת. הפרלינים במילויים היו התגלית האמיתית – כל אחד מהם פיצוץ של טעמים בפה. לשמחתנו, השוקולד הולך לתת רענון למדף המתוקים, הוא איכותי ובמחירים נגישים יחסית. שווה כל שקל.
מחיר: 9.90־29.90 שקלים, בלעדי בסניפי “קשת טעמים"

סולתם, מותג כלי הבישול המוכר, הרחיב לאת סדרת Smart Start בעזרת טכנולוגיה המיועדת לדיוק חוויית הבישול הביתית. לב החידוש הוא מנגנון תרמי במרכז הכלי, המציג את האות S שנעלמת כשהטמפרטורה מגיעה ל־255 מעלות צלזיוס – נקודת ההתחלה האידיאלית לבישול. פתרון פשוט לכאורה, שעוזר לדייק את תזמון תחילת הבישול, במיוחד למי שפחות מנוסה במטבח. זה יכול לסייע במניעת שריפת מזון או של בישול לא אחיד. בנוסף, איכות הכלים מרשימה. הם מיוצרים בשיטת FORGED מאלומיניום, מה שמעניק להם חוזק ועמידות. ציפוי
ה־NON STICK עובד היטב, מאפשר בישול בפחות שמן ומקל את הניקוי. הידיות הארגונומיות נוחות לאחיזה ומבודדות חום היטב. מבחינת מגוון, הסדרה המורחבת מציעה אפשרויות רבות – ממחבתות בגדלים שונים ועד סירים וסוטאז’ים.
מחיר: 114.50־315.50 שקלים (במקום 229־629 שקלים)

מארז 5 חלקים מסדרת SMART START של ''סולתם'' (צילום: אסף אמברם)
מארז 5 חלקים מסדרת SMART START של ''סולתם'' (צילום: אסף אמברם)

רשת "ללין" השיקה את LIP MASK, מסיכת שפתיים מיוחדת, לרגל חודש המודעות לסרטן השד. המסכה משלבת שמן חוחובה, חמאת שיאה ושמן קוקוס, שיחד נותנים בוסט של לחות משמעותית לשפתיים. ויטמינים E ו־C מספקים הגנה נוספת. המרקם נעים והתוצאה: שפתיים רכות וגמישות יותר. חשוב לציין שמחצית מהרווחים נתרמים לעמותת “אחת מתשע”. זו דרך נחמדה לשלב טיפוח אישי ותרומה למטרה חשובה. המוצר זמין עד 31 באוקטובר, אז כדאי להזדרז אם מעוניינים.
מחיר: 55.90 שקלים

LIP MASK של ''ללין'' (צילום: my social)
LIP MASK של ''ללין'' (צילום: my social)