"ארגניה" משיקה סדרת טיפוח חדשנית המיועדת בעיקר לשיער בלונדיני, אפור או מובהר. הסדרה, הכוללת שמפו, מסיכה וסרום, מבוססת על פרי האסאי העשיר בנוגדי חמצון. בדקנו ומצאנו שהפורמולה מצליחה לנטרל גוונים צהבהבים לא רצויים ומעניקה לשיער מראה בריא ומטופח.

במיוחד התרשמנו מהסרום, שמספק הגנה אפקטיבית מפני החום והלחות של האקלים הישראלי, ואידיאלי למי שמייבש את השיער באמצעות פן. העובדה שהמוצרים נקיים ממלחים, פראבנים ו־SLS מהווה יתרון משמעותי.
מחיר: שמפו – 43.90 שקלים;
מסיכה – 54.90 שקלים;
סרום – 54.90 שקלים 

ARGANIA - SILVER ASAI (צילום: יחצ)
ARGANIA - SILVER ASAI (צילום: יחצ)

TRESemmé נכנסת לזירת הטיפול המהיר בשיער עם סדרת מרככים מרוכזים חדשה, המבטיחה תוצאות בדקה אחת בלבד. הסדרה כוללת שלושה מוצרים המיועדים לצרכים שונים: Smooth למראה חלק ומשיי, Hydrate להזנת לחות, ו־Repair לשיקום שיער פגום.

הפורמולה המרוכזת, המשלבת תרכובת Pro־Bond עם רכיבים ייעודיים כמו קרטין, חומצה היאלורונית וביוטין, אכן מספקת תוצאות מרשימות בזמן קצר יחסית. במיוחד בולט המרכך המשקם, שמצליח להפחית משמעותית את שבירת השיער ונותן לו תחושת חיוניות כבר אחרי השימוש הראשון. המחיר האטרקטיבי עושה את הסדרה לאלטרנטיבה מצוינת למוצרי טיפוח יקרים יותר.
מחיר: 21.90־25 שקלים

קומפזיציית סדרת מרככי דקה אחת טרזמה (צילום: סטודיו 0304)
קומפזיציית סדרת מרככי דקה אחת טרזמה (צילום: סטודיו 0304)

"לוריאל פריז" מרחיבה את סדרת “אינפליבל” המוצלחת שלה בספריי מקבע איפור המבטיח עמידות של עד 36 שעות. לא יודעת מי צריכה עמידות של 36 שעות, אך אין ספק שזה יכול להיות מועיל במדינה עם לחות גבוהה כשלנו. התרסיס האוורירי מתייבש במהירות ומספק שכבת הגנה שקופה המונעת זליגה של האיפור. בדקנו את הספריי במגוון תנאים ואכן התרשמנו מהעמידות הגבוהה שלו בזיעה ולחות, בלי להותיר תחושה דביקה על העור. יתרון נוסף הוא שהמוצר אינו מכתים בגדים. הפורמולה הקלילה אינה מכבידה על העור ושומרת על מראה טבעי ורענן של האיפור לאורך זמן.
מחיר: 60 שקלים

סטינג ספרי מקבע איפור לוריאל פריז 60שח (צילום: יחצ חול)
סטינג ספרי מקבע איפור לוריאל פריז 60שח (צילום: יחצ חול)

IL MAKIAGE נכנסת לעולם הטיפוח האנטי־אייג’ינג עם קרם עיניים חדש המשלב פורמולה מתקדמת, שכוללת פפטידים, חומצה היאלורונית ותמציות צמחיות, ומיועדת להפחתת נפיחות וכהויות מתחת לעיניים. בדקנו את הקרם במשך שבועיים, בשימוש יומיומי, וכבר לאחר שבוע אכן היה ניתן להבחין בשיפור במראה באזור העיניים ואפילו בתחושה של מיצוק, עם השפעה שנמשכת לאורך היום. המרקם הקליל נספג במהירות ומתאים למריחה מתחת לאיפור. הוא אומנם עזר לנו מאוד בהורדת הנפיחות בשלב המוקדם של היום, אבל קשה לומר שהוא העלים לחלוטים את הכהויות.
מחיר: 319 שקלים

IL MAKIAGE קרם עיניים (צילום: אורי גרון)
IL MAKIAGE קרם עיניים (צילום: אורי גרון)

"קרליין" מרחיבה את קו מוצרי האיפור בשני מוצרים חדשניים: קונטור Full Coverage לחיטוב הפנים ופריימר Bold Tan למראה שזוף. הקונטור מציע פורמולה המשלבת כיסוי מעולה של העור עם מרקם גמיש ונוח למריחה, והתוצאה אכן מרשימה – הצללות טבעיות שמחזיקות מעמד לאורך זמן. הפריימר מגיע עם פורמולה על בסיס מים המועשרת בוויטמינים ובחומצה היאלורונית ומעניקה גוון שזוף טבעי, שמצוין לתקופת החורף הקרובה. במיוחד אהבנו את האפשרות לשלב את הפריימר עם מוצרי איפור אחרים להגברת הזוהר והעמידות.
מחיר: קונטור – 59.90 שקלים; פריימר – 109 שקלים

מאיה קיי פרזנטורית קרליין בקמפיין פריימר משזף וקונטור (צילום: עומרי לוי)
מאיה קיי פרזנטורית קרליין בקמפיין פריימר משזף וקונטור (צילום: עומרי לוי)

"עלית" מפתיעה את חובבי הממתקים בחזרתה המיוחלת של פרה קראנצ’ שחור־לבן למדפים, לצד השקה חדשה של פרה קראנצ’ בראוניז. החטיף המיתולוגי שחור־לבן, ששב בעקבות דרישת הקהל, מציע את אותו שילוב של ביסקוויט פריך עם שוקולד חלב וקרם חלב. גרסת הבראוניז החדשה מוסיפה טוויסט מעניין לסדרה עם קרם בטעם בראוניז שמתחבר היטב לקונספט. שני החטיפים מצליחים לשמור על האיזון הנכון בין מתיקות למרקם, כשהקראנצ’יות המוכרת נשארת כוכבת המופע. אומנם לא מדובר כאן בטעמים שלא טעמנו בעבר, אך זהו פינוק כיפי.
מחיר: 5.90־10.90 שקלים

 קראנצ בראוניז (צילום: סטודיו שטראוס)
קראנצ בראוניז (צילום: סטודיו שטראוס)
קראנצ שחור לבן (צילום: סטודיו שטראוס)
קראנצ שחור לבן (צילום: סטודיו שטראוס)

"סנו" מותחת את קו מוצרי האירוח עם מפת ניילון שקופה באורך מרשים של 50 מטר. המפה, בעובי 30 מיקרון, מציעה פתרון נוח ופרקטי לאירוח בכל סדר גודל. לאחר השימוש בעונת החגים המתישה, יש להודות שהמפה הוכיחה את עצמה כעמידה במיוחד בפני נוזלים וכתמים, והברק שלה אכן משדרג את מראה השולחן.

יתרונות משמעותיים הם האורך הנדיב שמאפשר גמישות בשימוש, וגם העובדה שהיא קלה לפריסה ולניקוי. המחיר האטרקטיבי הופך את המפה להצעה משתלמת למי שאוהב לארח. בעינינו היא מצוינת גם להורים לילדים קטנים שמחפשים משטח נקי לכל עבודות היצירה, משטח שאפשר לאסוף בשנייה.
מחיר: 35.90 שקלים

מפת ניילון בגליל תמונה מוקטנת - 50 מטר - סנו סושי (צילום: אורי גרון)
מפת ניילון בגליל תמונה מוקטנת - 50 מטר - סנו סושי (צילום: אורי גרון)

כחלק מקמפיין “צרו את עולמכם”, דיסני מציעה קולקציית צעצועים חדשה המשלבת את הקסם המוכר עם אפשרויות משחק חדשניות. בין המוצרים: בובת האופנה של בל (היפה והחיה) המציעה חוויה יצירתית במיוחד עם 20 צ’ארמים לעיצוב החצאית שמאפשרים לילדים להביע את הסטייל האישי שלהם; בובת אריאל, אפילו יצירתית יותר, עם חוויית unboxing עשירה הכוללת 11 הפתעות ואביזרים נלווים;

ערכת לגו של כרכרת בל המשלימה את הקולקציה באפשרויות בנייה ומשחק מגוונות, כולל פריטים לאספנים כמו טבעות מעוטרות להחלפה. איכות המוצרים גבוהה והם מצליחים להביא את המורשת האהובה של סרטי דיסני וגם חוויות משחק עכשוויות. אומנם המחירים אינם נמוכים במיוחד, אבל מדובר בפריטים עמידים שמספקים שעות רבות של משחק.
מחיר: בובות – 199 שקלים;
ערכת לגו – החל מ־99 שקלים

בובת הנסיכה בל של דיסני ומאטל (צילום: יחצ)
בובת הנסיכה בל של דיסני ומאטל (צילום: יחצ)