לאחר שהסוכנות קיימת כעשור, החלטנו לשבת לשיחה פנים מול פנים עם הבעלים של החברה, צחי, כדי שנוכל לשמוע ממנו את סוד ההצלחה.

שלום לך צחי, אומנם הסוכנות שלך מצליחה אבל נשמח שתחילה תספר לנו בכמה מילים  על העסק שאתה מנהל..
"סוכנות הילדים צחי וזאנה עוסקת בייצוג ילדים מגיל 1 עד גיל 15 כדי שיוכלו להיכנס בצורה חלקה ונעימה לעולם הבידור והדוגמנות. כיום תוכלו לראות את המיוצגים שלנו במגוון פרויקטים כגון, הילדים של פוקס, שילב, פפאיה, תמנון, הוניגמן, קיווי, האח הגדול, תוכנית הילדים 
"שקשוקה", "רוני וטום" ועוד. האמת היא שאם יש גוף מוביל שמבקש ילדים כשחקנים או דוגמנים, הם יודעים שאצלנו ימצאו את הכישרונות הכי איכותיים."

כאשר הורה מבקש להביא את הילד שלו אל הסוכנות שלך, מה יגרום לו לבחור בך מכל שאר הסוכנויות הקיימות בשוק?
הדבר שהכי חשוב לי בעבודה מול הילדים וההורים הוא השירות והיחס הבין אישי.
צריך להבין, אנחנו מדברים על אימהות שמביאות אלינו את הדבר הכי יקר להן, בלי שיבטחו בנו וירגישו שהן נמצאות בידיים טובות הרי שלא נוכל להתקדם. אנחנו מקפידים שכל אחד מאנשי הסוכנות יקבל את הלקוחות בצורה נעימה, אנחנו מלווים אותם בכול שלבי העבודה בצורה אישית. השם שלנו ידוע אצל החברות המובילות בשוק וחשוב לנו לשמור עליו."

כיצד אתה הגעת למצב בו אתה מחליט לפתוח את העסק? במיוחד כאשר התחום נחשב תחרותי ויש כל כך הרבה סוכנויות מסביב?
"אני הגעתי מתחום צילום האופנה, למדתי צילום בתל אביב ולאחר מכן התחלתי לעבוד עם הדוגמניות והדוגמנים המובילים בארץ. הייתה לי הצלחה גדולה, אבל בשלב מסוים הרגשתי שאני רוצה גם לתרום לתעשייה. החלטתי שאני אתעסק בטיפוח הדור הבא. תחום הדוגמנות והמשחק הוא כזה שלאורך השנים קיבל סטריאוטיפ לא טוב, חשוב לי לגרום לאנשים לא לפחוד ולהכניס את הילדים שלהם לעסקים האלו."

אתה נמצא בתחום כבר עשר שנים, אילו שינויים טכנולוגים השפיעו על הדרך בה הסוכנות שלך עובדת? AI? רשתות חברתיות? 
"העשור האחרון הביא איתו חידושים טכנולוגיים רבים ששינו את העבודה בסוכנות שלי מהקצה אל הקצה. הרשתות החברתיות גרמו להכל להיות הרבה יותר פתוח, כיום מגיעים לנו כמות גדולה יותר של לקוחות מכל המגזרים וממוצאים שונים מרחבי העולם. ילדים והורים פונים אלינו בעצמם דרך הרשתות ושולחים לנו סרטונים ותמונות באופן מיידי. כל ילד יכול לצלם את עצמו בצורה מחמיאה וככה אנחנו יכולים להבין אם הוא מתאים לנו בעזרת אותה פנייה ראשונית. האינטליגנציה המלאכותית יכולה להיות אמצעי מדהים אבל בתחום שלנו אין תחליף, לעבודה עם הילדים עצמם, זה הדבר הכי אותנטי שיש."

האם בשנה האחרונה , כאשר אנחנו בתקופת מלחמה, הבאת את הלקוחות שלך לפרויקטים חברתיים?
"כן אני מקפיד לעבוד עם עמותות וחברות שמבקשות להביא מסרים חברתיים של אחדות בניסיון לשמח מגזרים שונים בחברה. אנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה וילדים יכולים להיות הכוח שעוזר לאנשים לעבור אותה."

תודה רבה לך צחי על הריאיון, אני שמח שיש אנשים כמוך בתחום הזה.

אינסטגרם צחי ואזנה קידס

פייסבוק צחי ואזנה קידס