סודהסטרים, מותג המשקאות המוגזים המוביל, משיקה קמפיין חדש תחת המסר "סודהסטרים אחד מחליף מעל אלף בקבוקים חד-פעמיים", במטרה להדגיש את הפתרון הנגיש להפחתת צריכת הפלסטיק החד-פעמי.

במסגרת מהלך חדשני, הציבה החברה מכשיר סודהסטרים יחיד על מדפי המשקאות באחד מסניפי רשתות המזון המובילות בישראל, במקום מאות בקבוקי שתייה. לצד המכשיר הוצב שלט המבהיר כי מכשיר אחד מחליף למעלה מאלף בקבוקים חד-פעמיים, מהלך המדגיש את מחויבות החברה לאחריות סביבתית ועידוד אורח חיים בר-קיימא.

מכשיר סודהסטרים על המדף (צילום: אייל אפרתי)
מכשיר סודהסטרים על המדף (צילום: אייל אפרתי)

נתונים ממחקר צרכנים שנערך ב-2023 מגלים כי פחות מעשרה אחוזים מפסולת הפלסטיק בעולם ממוחזרת, עובדה המחדדת את הצורך בצמצום השימוש בפלסטיק חד-פעמי ומעבר לפתרונות ידידותיים לסביבה.

שלומי בכור, מנכ"ל סודהסטרים ישראל, מסביר: "בסודהסטרים אנו מחויבים מזה שנים לתעשייה ברת קיימא ולעתיד טוב יותר עבורנו ועבור כדור הארץ. לכן בחרנו דווקא החודש, בנובמבר הידוע כ'חודש הקניות', לחדד את המסר הסביבתי הקורא לצרכנים שלנו לעשות בחירות טובות יותר עבורם ועבור הסביבה. אנו מעודדים את הצרכנים לרכוש בצורה חכמה, כלכלית וסביבתית, מוצרים שיישארו איתם גם שנים קדימה. במסגרת הקמפיין בחרנו להדהד את המסר שמכשיר אחד של סודהסטרים יכול לאפשר לצרכנים ליהנות ממספר רב של משקאות מוגזים בשלל טעמים, בפשטות ובנוחות, בלי צורך לצאת מהבית או לסחוב בקבוקים".