כשילדיכם יושבים שעות מול המחשב, הם עשויים ללמוד משהו חדש על טיפוח עור הפנים. המותג CeraVe, בשיתוף הסטארט-אפ הישראלי ReachPlayers, משיק יוזמה חדשנית: מתחמים ייעודיים בתוך המשחקים הפופולריים Minecraft ו-Roblox, שמטרתם לחנך בני נוער לטיפול נכון בעור הפנים.

"שמירה על שגרת עור בריאה היא הכרחית לכולם ובמיוחד לבני נוער אשר סגנון החיים שלהם כולל אתגרים ייחודיים", מסבירה ד"ר אלגית ישורון, מומחית ברפואת עור. "שינה לא סדירה, לחץ, ומזון מעובד עם ערך גליקמי גבוה, עשויים לפגוע במחסום העור, לגרום לרגישות, יובש ולהחמרת מחלות עור כמו אקנה המשפיע על כ-85% מבני הנוער".

Cerave (צילום: יח''צ)
Cerave (צילום: יח''צ)

במשחק, יפגשו השחקנים את ד"ר סרמי, רופאת עור וירטואלית, שתלמד אותם על הגורמים לפצעונים ודרכי הטיפול. המשחק משלב אלמנטים אינטראקטיביים: השחקנים "משמידים" את המזיקים לעור הפנים וזוכים בפריטים וירטואליים.

"המטרה שלנו בקמפיין הייחודי הזה, היא לספק לבני הנוער את הכלים והידע הדרושים להם לטיפוח עור בריא, בצורה מהנה ואינטראקטיבית בתוך העולם הדיגיטלי", מסביר גיא דנמן, מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל. "אנו מאמינים שמחשקי מחשב הם לא רק בידור אלא גם כלי בעל פוטנציאל חינוכי ומאפשרות לנו פוטנציאל הגעה חסר תקדים לקהל יעד הצעיר".

"שיתוף הפעולה עם סרווה מציג חדשנות יוצאת דופן בעולם הדיגיטל והשיווק החוויתי", אומר מיכאל ענו, מנכ"ל ReachPlayers. "זוהי הזדמנות להעצים את חווית המשתמש ולהעניק ערך אמיתי לשחקנים, התכנים החינוכיים יוטמעו בתוך המשחקים ובכך יתאפשר למותג להגיע לקהל בצורה ממוקדת ומדידה".