קניוני עופר, מקבוצת מליסרון, משיקים היום (ראשון) את "Ofer Gift" - גיפט-קארד ראשון מסוגו בארץ, היחיד שיכובד בכל החנויות המצויות בקניוני הרשת ברחבי הארץ.
בשוק הגיפט-קארדים בישראל, המוערך בכ-3 מיליארד שקל בשנה, Ofer Gift מביא בשורה חדשה: בניגוד לכרטיסי המתנה הקיימים המוגבלים לרשתות או מותגים ספציפיים, הכרטיס החדש תקף בכל 2,400 החנויות ב-18 קניוני עופר. הוא מכסה את כל המותגים הבינלאומיים והישראליים, חנויות בוטיק, דוכנים קבועים, בתי קולנוע, מסעדות, בתי קפה, סופרים ופארמים, וכולל את כל המבצעים וההנחות התקפים בזמן אמת. תוקף הכרטיס - 6 שנים.
הכרטיס החדש, שפותח בשיתוף פעולה עם חברת כאל, מבוסס על פלטפורמה חדשנית המאפשרת שימוש באמצעות הארנק הדיגיטלי בטלפון החכם, בדומה לכרטיס אשראי רגיל.
לרגל ההשקה תצא הרשת בקמפיין בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי. הקמפיין יעלה במגוון מדיות הכוללות טלוויזיה, דיגיטל ופרסום בקניונים, בהובלת משרד הפרסום מקאן ובהשקעה מוערכת של כ-2.5 מיליון שקל.
איתי בניאן, סמנכ"ל פיתוח עסקי וחדשנות במליסרון: "אנו פועלים כל העת להוספה של מהלכים חדשניים ומעטפת דיגיטלית לפעילות הקניונים שלנו, במטרה להוסיף ערך הן ללקוחות הקניונים והן לשוכרים שלנו. במסגרת מהלכים אלו אנו מביאים היום בשורה לצרכן הישראלי ומשיקים גיפטקארד ראשון מסוגו בישראל. היתרון הבולט בכרטיס החדש הוא בכך שאין לצרכן הגבלות בתוך הקניון וכל החנויות והמותגים פתוחים בפניו, מהרשתות הבינלאומיות הגדולות ועד לחנויות הבוטיק, המסעדות, הסופרים, הפארמים ועוד, חלקם הגדול עסקים אשר לא מקבלים את מרבית הגיפט-קארדים הקיימים כיום".