חדש על המדף: המותג "טבסקו" משתף פעולה עם רשת מסעדות הבשר "פריז טקסס" להשקת שתי מנות חדשות, שמציבות את החריף במרכז הבמה. הכוכב הראשון הוא "סופר הוט אלבמה" – ביפבורגר קצבים (220 גרם) משודרג בפלאנק סטייק, חמאת טבסקו, גבינת פרובלונה ורוטב אלבמה מיוחד שמבוסס על טבסקו קלאסי וטבסקו סקורפיון החריף.

לצד הבורגר מושק גם מאק אנד צ'יז בגרסה מיוחדת – פסטה ברוטב בשמל עשיר של צ'דר, קומטה ופרמז'ן, המתובלת בארבעה סוגי טבסקו שונים (חלפיניו, שום, קלאסי וסריראצ'ה). טעמנו את שתי המנות: הבורגר מציע איזון מפתיע בין החריפות העוצמתית לטעמי הבשר והתוספות, כשהאבוקדו והפרובלונה מרככים בנעימות את החריפות. לעומתו, המאק אנד צ'יז, למרות הרעיון המבטיח, מרגיש מעט כבד בגלל ריבוי הטעמים ויתאים למי שמרגיש שהגרסה הקלאסית לא מספיק עתירת שומן עבורו.
מחיר: בורגר – 84 שקלים (103
שקלים לארוחה), מאק אנד צ'יז – 29 שקלים

מאק אנד צ'יז (צילום: סבינה אלייב)
מאק אנד צ'יז (צילום: סבינה אלייב)

 המותג הישראלי "MO־JO" נכנס לשוק חטיפי החלבון עם סדרה חדשה שמבטיחה להיות ראשונה מסוגה בישראל – חטיפים טבעוניים ללא סוכר וללא חלב. הסדרה, המיוצרת במפעל בוטיק בקדימה, כוללת שלושה טעמים: חמאת לוז עם שברי אגוזים, שוקולד חלב ואגוזים, וחמאת בוטנים עם קקאו.

כל חטיף (60 גרם) מכיל 20 גרם חלבון סויה, עד 2.1 גרם פחמימות זמינות ופחות מ־0.5 גרם סוכר, עם המתקה טבעית מסטיביה ומפרי הנזיר. המרקם הקראנצ'י והערכים התזונתיים מרשימים, אם כי מגוון הטעמים עדיין מצומצם ביחס למותגים מתחרים. למרות זאת, זו תוספת מבורכת לשוק, במיוחד עבור ספורטאים, טבעונים ונמנעים מסוכר המחפשים חטיף מזין עם רשימת רכיבים נקייה.
מחיר: 14.90 שקלים

סדרת חטיפי חלבון (צילום: יחצ)
סדרת חטיפי חלבון (צילום: יחצ)

"רולדין" ממתיקה את חנוכה עם "מלכת הסופגניות" – משחק קלפים חדש בשיתוף "קודקוד", בהשראת "מלך הפלאפל" האהוב. המשחק מאתגר את השחקנים להרכיב סופגנייה מושלמת תוך איסוף קלפי רכיבים – מבצק ריק ועד לציפויים צבעוניים. מה שמייחד את המשחק הוא מנגנון המשחקיות החכם: בכל תור נדרשים השחקנים לאזן בין תעוזה לזהירות, כשקלפי סופגנייה שלמה מספקים הגנה, וקלפים כפולים או נגוסים עלולים לגרום להפסד כל האוצרות שנאספו. המשחק מציע חוויה משפחתית מהנה שמתאימה במיוחד לאווירת החג. מתאים לגילי 5 ומעלה, שניים־שישה שחקנים.
מחיר: 56 שקלים (44 שקלים לחברי מועדון)

מלכת הסופגניות, רולדין (צילום: ירין כהן, מיי סושיאל)
מלכת הסופגניות, רולדין (צילום: ירין כהן, מיי סושיאל)


משק ויילר, יצרן הטופו הוותיק בישראל, משיק סדרת שניצלים ונאגטס טבעוניים על בסיס טופו טרי. הסדרה כוללת שלושה טעמי שניצל (ביתי, תירס וברוקולי) ושני טעמי נאגטס (ביתי ותירס). מה שמייחד את המוצרים הוא השימוש בפולי סויה טריים הנטחנים במקום, ללא תוספת חומרים משמרים או חלבונים משוחזרים (TVP). המרקם אומנם מצליח לדמות שניצל קלאסי, אך הטעם מזכיר שזו אלטרנטיבה צמחית, במיוחד בגרסת הברוקולי שטעמה מעט שטוח. עם זאת, ביחס לשניצלי הסויה בשוק, זו אופציה טרייה ובריאה יותר.
מחיר: 27.90־29.90 שקלים

נאגטס טופו בסגנון ביתי (צילום: יחצ)
נאגטס טופו בסגנון ביתי (צילום: יחצ)


תנובה מרעננת את קטגוריית מוצרי היוגורט לילדים תחת המותג “Yoplait Kids” עם מיתוג חדש בשיתוף "ענני פרמאונט". הסדרה, שמיועדת לגילי 4־8, כוללת את הבקבוקונים והטיובים המוכרים לצד משקאות יוגורט חדשים בקרטון 750 מ"ל. על האריזות מתנוססות דמויות אנימציה חדשות כמו "תוליתות" ו"בילי", שנועדו למשוך את עין הילדים. אומנם, המהלך השיווקי מרשים, אך קשה להתעלם מהעובדה שמדובר בעיקר במיתוג מחדש של מוצרים קיימים, כשהחידוש האמיתי היחיד הוא אריזת הקרטון הגדולה.
מחיר: 9.90־26.20 שקלים (תלוי במוצר)

מוצרי יופלה קידס (צילום: יחצ)
מוצרי יופלה קידס (צילום: יחצ)


"סקיני פסטה" מרחיבה את סדרת הרטבים האסייתיים בשני רטבים חדשים ללא גלוטן וללא תוספת סוכר: רוטב סויה ורוטב טריאקי. המיוחד מבין השניים הוא הטריאקי, שמציג לראשונה בישראל פורמולה ייחודית המשמרת את הטעם המתקתק היפני המסורתי, למרות היעדר הסוכר. שני הרטבים מופקים מפולי סויה בתהליך התססה טבעי, ללא MSG וחומרים משמרים. מהניסיון שלנו, הרטבים מתפקדים מצוין במגוון שימושים – ממרינדות לבשר ועד מוקפצים וסלטים – אם כי המליחות הגבוהה של שניהם דורשת שימוש מדוד ומוגבל. עדיין, הטריאקי מצליח לשמור על איזון מפתיע בין המתיקות הטבעית לעומק הטעמים, כשזוכרים להשתמש בו במידה.
מחיר: 24.90־29.90 שקלים

רוטב טריאקי (צילום: יחצ)
רוטב טריאקי (צילום: יחצ)


"ניקול" מרחיבה את קטגוריית הכפפות עם השקת כפפות ניטריל חדשות המציעות אורך מוגדל מהסטנדרט הקיים בשוק. הכפפות, העשויות מחומר סינתטי ללא אבקה, משלבות מספר יתרונות: נקודות אחיזה באצבעות למניעת החלקה, התאמה למגע עם מזון וגמישות המאפשרת שימוש נוח גם במסכי מגע. בדקנו את הכפפות על ידיים שונות ובמגוון שימושים, וגילינו שהאורך המוגדל אכן מספק הגנה טובה יותר מפני נוזלים, ושהמאבק בעטיית הכפפות קצת קל מהרגיל, מאחר שהן מאפשרות יותר גמישות. הכפפות זמינות במידות M ו־L, באריזות צבעוניות לזיהוי קל.
מחיר: 26.90 שקלים

כפפות ניקול (צילום: יחצ)
כפפות ניקול (צילום: יחצ)


"ד"ר פישר" מרחיבה את ליין המוצרים המוקטנים בשלושה מוצרי תינוקות וילדים באריזות נוחות של 100 מ"ל: "סרקל" שמפו־מרכך משולב, ושני מוצרי "לפני השינה" מסדרת "קמיל בלו סנסטיב" – אל סבון ושמפו מועשרים בלבנדר וקמומיל. האריזות הקומפקטיות מאפשרות נשיאה נוחה בתיק, מושלמות לנסיעות, לאירוח אצל סבא וסבתא או לחופשות משפחתיות. המוצרים שומרים על האיכות המוכרת: הסרקל המשולב מקל את סירוק השיער, ומוצרי הקמיל בלו מציעים ניקוי עדין עם ניחוח מרגיע במיוחד לשעות הערב. תוספת מבורכת למשפחות שבדרכים.
מחיר: 9.90 שקלים

סרקל- מרכך ושמפו (צילום: יעל האן)
סרקל- מרכך ושמפו (צילום: יעל האן)