בשורה משמעותית לצרכנים בשוק הצעצועים: רשת הסטוק הודיעה היום על השלמת עסקת רכישה (בכפוף לאישור הרשות לתחרות) של שתי רשתות הצעצועים המובילות - הפיראט האדום וטויס אר אס מקבוצת "פישמן רשתות".

העסקה, על פי שווי של 45 מיליון שקל, כוללת כ-40 סניפים בפריסה ארצית עם מחזור מכירות שנתי של כ-300 מיליון שקל ו-400 עובדים. על פי ההסכם, החנויות ימשיכו לפעול במתכונת הנוכחית ובשמן המקורי, עם תכניות להתרחבות בשנים הקרובות.

"לצד הדיווחים השוטפים אודות הגזרות הכלכליות שעתידות לפקוד את כולנו החל מינואר 2025, הציבור הישראלי צמא לבשורות שיקלו עליו את יוקר המחיה, גם אם במעט", אומר עופר ברק, מנכ"ל ובעלים של רשת הסטוק. "למהלך זה יצאנו לאחר שהוכחנו את היכולת שלנו לעשות שינוי שוק עם רשת הסטוק, נוכל לעשות את פריצת הדרך גם בתחום הצעצועים ולהביא את בשורת הוזלת המחירים. הפיראט האדום וטויס אר אס הן מותג אהוב ומוכר בכל בית בישראל ולצד הטיפול במחירים נעניק ללקוחות גם חווית קנייה משודרגת וחיזוק הזכיינים הקיימים".

עופר ברק, מנכ״ל ובעלים של רשת הסטוק  (צילום: יח''צ)
עופר ברק, מנכ״ל ובעלים של רשת הסטוק (צילום: יח''צ)

"מבחינתנו זוהי רק יריית הפתיחה", מוסיף ברק, "ואנו עומדים בפני מהלכים נוספים אשר יביאו לשינוי בשוק הצעצועים כפי שהכרנו אותו עד כה בישראל".

הסטוק, שהוקמה ב-2006 כחנות קטנה עם חזון גדול, מפעילה כיום 42 סניפים ברחבי הארץ. עד סוף 2025 צפויים להיפתח 11 סניפים חדשים נוספים, בהם סניפי ענק בקריון, עפולה, במתחם G בראשון לציון, בת ים, ובפארק עתידים בתל אביב. הרשת, המחזיקה במועדון לקוחות עם למעלה מ-750,000 חברים, צפויה לסכם את 2024 עם גידול של 23% בהכנסות.

לרשת מותג פרטי בשם Cameo המציע קולקציה חדשה המתחלפת מדי עונה, עם פריטים בעיצוב וייבוא ייחודי המושפעים מהטרנדים העדכניים בעולם העיצוב. הקולקציה כוללת פריטים לכל חללי הבית - מהסלון, דרך חדר האמבטיה, המטבח, חדרי הילדים ועד לחדר השינה, במחירים משתלמים, איכות גבוהה וחוויית קנייה ייחודית.