אינטימיסימי משיקה קולקציית סילבסטר מרשימה, המשלבת אלגנטיות ומראה נועז. הקולקציה מציעה מגוון עשיר של פריטים בשחור קלאסי, מחזיות ותחתונים ועד בגדי גוף ומחוכים, תוך שימוש בבדים איכותיים כתחרה, קטיפה וסאטן. הפריטים מתהדרים בעיטורים של אבני חן מנצנצות וברקמות מתוחכמות המייצרות משחקי שקיפות מעניינים. נקודת חוזקה מיוחדת היא היכולת לשלב חלק מהפריטים, כמו חולצות התחרה ומכנסוני הפאייטים, בלבוש החיצוני.
מחיר: 59.90־329.90 שקלים

גולברי מרחיבה את פעילותה לעולם הבשמים בקולקציית בוטיק חדשה הכוללת חמישה ניחוחות ייחודיים. המגוון רחב: מבשמים קלילים לשעות היום ועד ניחוחות עוצמתיים לערב, כולל אופציית יוניסקס מעניינת. הבשמים בנויים בצורה מקצועית ומציגים ניחוחות מורכבים, כמו ענבר עם פולי טונקה או פלפל שחור עם נרולי. בהתחשב במורכבות הניחוחות ובנפח הנדיב (100 מ"ל), המחיר מפתיע לטובה, אם כי יש להביא בחשבון שמדובר במותג אופנה ולא בבית בישום מתמחה.
מחיר: 149.90 שקלים

בשמי הבוטיק החדשים של גולברי (צילום: שי יחזקאל)
בשמי הבוטיק החדשים של גולברי (צילום: שי יחזקאל)

Always, מותג ההיגיינה המוביל, נכנס לתחום תחתוני המחזור הרב־פעמיים עם השקה בישראל – המדינה השנייה בעולם אחרי צרפת. התחתונים החדשים מרשימים באיכותם: הבד נעים במיוחד למגע ומחבק את הגוף, שכבת הספיגה דקה ויעילה ואינה מורגשת בלבישה, וההגנה אמינה למשך שעות. התחתונים מגיעים בשתי גזרות, היפסטר ומותן גבוהה, במגוון מידות, מ־XS עד XL. המחיר הגבוה יחסית משקף את האיכות והטכנולוגיה, ומצדיק את ההשקעה בהתחשב באפשרות לשימוש חוזר ובנוחות יוצאת הדופן.
מחיר: 159.90 שקלים

לינוי אשרם בקמפיין תחתוני always (צילום: עדי אורני)
לינוי אשרם בקמפיין תחתוני always (צילום: עדי אורני)

שניב־סאסאטק משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לילדים בבקבוקי תלת־ממד מעוצבים, שעליהם דמויות פופולריות כסופרמן, באטמן, ברבי ולול. המוצרים, המשלבים ג'ל רחצה ושמפו, 2 ב־1, פותחו במעבדות החברה על בסיס פורמולת אל־דמע. הניחוחות המעודנים מותאמים לעור ילדים. העיצוב הצבעוני והדמויות האהובות מושכים את העין ומעוררים עניין אצל הילדים, אך המרקם של הג'ל מאכזב ואינו מקציף כמצופה. עם זאת, המחיר האטרקטיבי עושה את המוצר לאופציה שווה לניסיון, במיוחד לאור האושר שהעיצוב מביא לילידים.
מחיר: 15.90 שקלים

סדרת הילדים החדשה (צילום: יחצ)
סדרת הילדים החדשה (צילום: יחצ)

לכבוד הימים הקרים משיקה רשת הקצביות מיטמן סדרת מארזים חדשה להכנת תבשילי חורף. הסדרה כוללת חמישה מארזים מוכנים למרק עוף, חמין, תבשיל קדירה, קובה סלק וקובה חמוסטה. כל מארז מכיל את נתחי הבשר האיכותיים הנדרשים לתבשיל לצד הירקות הטריים, באריזה נוחה המבטיחה טריות מרבית. המארזים זמינים בסניפי הרשת בשרונה מרקט, ביג יהוד וצומת שילת, וכן במשלוחים דרך וולט. המחירים אומנם אינם נמוכים, אך \הנוחות והאיכות הגבוהה של חומרי הגלם מצדיקים את ההשקעה – בעיקר אם אתם לא מהמאמות שחיות במטבח ותמיד יש להן כל המרכיבים הנדרשים לכל מנה.
מחיר: החל מ־59.90 שקלים למארז מרק עוף ועד 135 שקלים למארז חמין

מארז להכנת קובה של רשת קצביות מיטמן (צילום: אפיק בוסקילה)
מארז להכנת קובה של רשת קצביות מיטמן (צילום: אפיק בוסקילה)

לרגל השנה האזרחית החדשה משיקים ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי וספייסהאוס שיתוף פעולה ראשון מסוגו בשלושה מארזי קוקטיילים אלכוהוליים מיוחדים. הקולקציה כוללת שני מארזי Travel מוקטנים המותאמים ליעדים חורפיים, בכל אחד מהם שלושה קוקטיילים אישיים (200 מ"ל) ונשנושים תואמים. המארז השלישי, פורנסטאר מרטיני, מציג פרשנות חדשנית לקוקטייל הפופולרי בשילוב יין מבעבע של קיילי מינוג. העיצוב והתכנון החכם של המארזים עושים אותם למתנה אידיאלית, אם כי המחיר עשוי להיות גבוה עבור חלק מהצרכנים.
מחיר: מארז פורנסטאר מרטיני (כולל קוקטייל בגודל 700 מ"ל ובקבוק פרוסקו) – באתר ספייסהאוס 199 שקלים, בדיוטי פרי 45.90 דולר; מארז טרוול – 29.90 דולר

מארז פורנסטאר סילבסטר של ספייסהאוס (צילום: סטודיו X)
מארז פורנסטאר סילבסטר של ספייסהאוס (צילום: סטודיו X)

דומינו'ס פיצה מרחיבה את התפריט בסדרת מנות חדשות שאינן פיצות, צעד מתבקש לרשת המובילה. הכוכב האמיתי בין המנות החדשות הוא הצ'יקן צ'אנקס – נתחי עוף בשרניים ועסיסיים בציפוי קריספי, שמגיעים גם בגרסת כריך על ג'בטה טרייה. לעומת זאת התירס סטיקס מאכזב בטעמו הבסיסי והלא מרגש, למרות המרקם הפריך. הרשת משיקה גם ארבעה דיפים טבעוניים חדשים: ברביקיו, חריף, קייג'ון וחרדל דבש. המנות מוצעות גם במסגרת בנדלים (ארוחות) במחיר משתלם, אך הן עדיין יקרות בהשוואה למנות דומות ברשתות מתחרות.
מחיר: החל מ־24.90 שקלים למנה
בודדת ועד 59.90 שקלים לבנדל 

הכוכבים החדשים של דומינוס פיצה (צילום: יחצ)
הכוכבים החדשים של דומינוס פיצה (צילום: יחצ)

מחלבת יטבתה מקבוצת שטראוס משיקה שני משקאות חורפיים ונוסטלגיים: סחלב ושוקולטה בטעם שוקולד עמוק. המשקאות, שניתנים להגשה חמים או קרים, מציעים חוויה חורפית במיוחד. הסחלב, קל וידידותי יותר מהגרסה המסורתית, טעים כבר כפי שהוא, אך חובבי הז'אנר יכולים לשדרג אותו בבית בתוספות קוקוס, בוטנים וקינמון. השוקולטה, לעומת זאת, ממכרת במיוחד – במרקם סמיך ובטעם שוקולד עמוק – שקשה להפסיק לשתות. מושלמת לכל מכורי השוקולד.
מחיר: 12־16.90 שקלים

משקאות חורף שוקולטה וסחלב (צילום: סטודיו שטראוס)
משקאות חורף שוקולטה וסחלב (צילום: סטודיו שטראוס)