מהפכה צרכנית בעולם עובדי המדינה: מועדון "טוב", המשרת למעלה מ-100,000 חברים, משנה את פניו ומשדרג את שירותיו תחת השם "טוב+". המהלך החדש כולל פלטפורמה דיגיטלית מתקדמת, הרחבת רשת השותפים והטבות משופרות, במטרה להעניק לעובדי המדינה חוויית צרכנות מתקדמת ומותאמת אישית.
במסגרת המהלך, המועדון משיק אתר ואפליקציה חדשים המציעים ניווט פשוט וחיפוש מהיר של הטבות. הכרטיס הפיזי יוחלף בכרטיס טוב+ דיגיטלי מאובטח, שיאפשר גישה קלה להטבות בכל הפלטפורמות הדיגיטליות, לצד ארנק דיגיטלי ברמת אבטחה בנקאית.
המועדון מרחיב משמעותית את היצע ההטבות עם 30 מבצעים חודשיים למימוש באתר, והנחות משופרות ברשתות מזון מובילות כמו רמי לוי, קרפור, יינות ביתן, מגה בעיר וטיב טעם. רשת השותפים הורחבה לכמעט 100 רשתות מובילות, וכעת כוללת גם הטבות למימוש בחו"ל.
כחלק מהמהלך, יוצע מערך מבצעים שבועיים קבועים, כולל פיצה משפחתית ב-19 ₪ בימי ראשון, מבצעי "שלישי פעמיים כי טוב+" וכרטיסים מוזלים להצגות תיאטרון בימי חמישי. המועדון גם משדרג את השירות ללקוחות עם מוקד טלפוני, צ'אט בוט חכם הפועל 24/7, ותמיכה ישירה בוואטסאפ.
אופיר אלקלעי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, מסר: "ההתחדשות של מועדון 'טוב' מגלמת את המחויבות שלנו להעניק לעובדי המדינה את הטוב ביותר. אנחנו מציבים סטנדרט חדש לצרכנות מותאמת אישית, נוחה ונגישה לכל אחד מחברינו".