גל התייקרויות חדש פוקד את רשתות השיווק בישראל בתחילת 2025, על רקע העלאת המע"מ והתייקרות המוצרים בשוק. בעוד רשתות רבות מעלות מחירים, יש מי שבוחר ללכת בכיוון ההפוך.

רשת מחסני השוק יוצאת במהלך משמעותי במאבק ביוקר המחיה: הרשת משיקה את סדרת "Basic" - מוצרי צריכה בסיסיים במחירים מוזלים ב-20% עד 50% ממחירי השוק. החידוש המרכזי: המחיר יוטבע על גבי האריזות ויישאר קבוע לאורך זמן.

בשלב הראשון תכלול הסדרה 20 מוצרים מקטגוריות שונות, כולל מזון, טואלטיקה ותחזוקת הבית, ובהמשך תורחב ל-50 מוצרים. הסדרה תשווק בכל 70 סניפי הרשת ובחנות האונליין.

סדרת Basic רשת מחסני השוק (צילום: יח''צ)
סדרת Basic רשת מחסני השוק (צילום: יח''צ)

מוצרי "Basic" מיוצרים בפורמט White Label על ידי יצרנים מובילים, תוך שמירה על איכות וטעמים מוכרים. הבחירה במוצרים לא ממותגים נועדה לחסוך בעלויות מיתוג, שיווק ולוגיסטיקה.

בהנהלת הרשת מציינים: "כל הנתונים מראים שאחד הדברים שמכבידים על האזרח הישראלי הוא יוקר המחיה. הגזירות הכלכליות ועליות המיסים שמביאה בפתחה שנת 2025 צפויות גם הן להכביד, כך שבחרנו לפעול באופן מהיר כדי להביא לשינוי בהשקה זו עם בשורת מחירים אחידים וקבועים לכל אורך השנה, כך שהצרכן נהנה מהמחירים ללא תלות במבצעים נקודתיים".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות<<

עוד הוסיפו ברשת: "תמהיל המוצרים בסדרה מתייחס גם למוצרים בהם נרשמה עליית מחיר חדה. נציע מוצרים טובים במחיר קבוע ושווה לכל כיס, ללא התניה של אותיות קטנות או מגבלת זמן. חשוב לזכור שאנו מספקים לצרכן הישראלי מנעד רחב ואלטרנטיבות צריכה שונות, אך לבסוף, השינוי האמיתי יגיע רק ממנו בהתאם לפתיחותו ולנכונותו לשינוי בהרגלי הצריכה. ההכרעה מה לקחת מהמדף לתוך עגלת הקניות היא בסופו של דבר של הצרכן, כך שככל שתהיה דרישה למהלך נרחיב את הסדרה עם מוצרים מקטגוריות נוספות".

דוגמאות למחירים מסדרת Basic: שימורי עגבניות (3 יח' × 400 גרם): 10.90 שקלים במקום 17.90 שקלים; מרכך כביסה (1 ליטר): 6.90 שקלים במקום 15.90 שקלים; קרקרים (200 גרם): 3.90 שקלים במקום 10 שקלים; שמפו (1 ליטר): 6.90 שקלים במקום 10 שקלים; בייגלה (300 גרם): 3.90 שקלים במקום 10 שקלים; דגני בוקר קורנפלקס (500 גרם): 8.90 שקלים במקום 14.90 שקלים.