עלויות הביגוד למשפחה הישראלית הפכו בשנה האחרונה לנטל משמעותי על התקציב המשפחתי, כאשר משפחה ממוצעת מוציאה אלפי שקלים בשנה על ביגוד והנעלה. בתקופה של יוקר מחיה ואינפלציה גואה, רשת האופנה Bגוד המציעה אופנת בייסיק לכל המשפחה, מרחיבה את פעילותה ומשיקה שני סניפים חדשים בהשקעה של 5 מיליון שקלים.
הסניפים החדשים, שנפתחו בימים אלה בביג כרמי גת ובמתחם G1 בראשון לציון, משתרעים על שטח של 500 ו-1,000 מ"ר בהתאמה. בסניפים החדשים, כמו בכל סניפי הרשת, ניתן למצוא מגוון רחב של קטגוריות הכולל אופנת נשים, גברים, ילדים, נוער ותינוקות, לצד מחלקות הנעלה, הלבשה תחתונה ואקססוריז.
"אנו מאמינים שהכסף של הלקוח שווה יותר ואצלנו ברשת Bגוד הלקוח מקבל תמורה מקסימלית בעד מה שהוא משלם - Value for money. בתקופה בה המחירים עולים", אומר אופיר בן אברהם, מנכ"ל רשת Bגוד, ומוסיף: אנו ברשת ביגוד מקפידים לא להעלות מחיר ואף משתדלים להוריד אותם. אנחנו מציעים מגוון רחב של קולקציות, כך שאצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטים שיתאימו עבורכם ובמחירים הוגנים".
"קיים יתרון ברור כאשר אנו קונים לכל המשפחה במקום אחד מרוכז, תחת קורת גג אחת. כל אחד מבני המשפחה יכול למצוא מה שהוא צריך, באיכות טובה ובמחירים אטרקטיביים. הקנייה היא נוחה, מהירה ומוסיפה ערך רב לחוויית הרכישה. כל אלה מרכיבים חשובים המאפשרים למשפחות לרכוש בגדים איכותיים במסגרת התקציב המשפחתי".
הסניפים החדשים מצטרפים לרשת המונה כיום למעלה מ-40 חנויות בפריסה ארצית, מקריית שמונה ועד באר שבע. הרשת, שהוקמה ב-1997, מתמחה באופנת קז'ואל בייסיק לכל המשפחה, ובשנים האחרונות התרחבה גם לתחום הדפסות חולצות בית ספר. הקונספט בחנויות הרשת הוא הכל תחת קורת גג אחת.