המותג הבריטי "דרמטוניקס" מביא לנו סדרת קרמים טבעיים, משקמים ומטפחים לרגליים. המוצרים מיועדים לסובלים מעור קשה, יבש וסדוק בכפות הרגליים ובעקבים. הסדרה כוללת שלושה מוצרים - שני באלמים וקרם אחד - המבוססים על דבש מאנוקה, שיבולת שועל ואוריאה.
על פי המותג, ניתן לראות שיפור בעור כבר לאחר השימוש הראשון. בשורה התחתונה: סדרה מצוינת. הבאלם שניסינו הצליח לרכך את העור בצורה מפתיעה, גם באזורים שבהם העור ממש עבה ויבש.
מחיר: 99.90־149.90 שקלים
המותג KÉRASTASE חוגג 60 שנה בהשקה מחודשת של שמן השיער האייקוני Elixir Ultime. הפורמולה החדשנית משלבת שמנים נבחרים כקמליה בר, קמליה צרפתית, מרולה וארגן, ומציעה טיפול אינטנסיבי ללא שטיפה המתאים לכל סוגי השיער.
המרקם הקליל נספג במהירות, מעניק ברק וזוהר קורן, מגן מפני חום בעת העיצוב ומסייע בהפחתת פריזיות. נקודת אור מיוחדת היא המחויבות לסביבה – הבקבוק החדש עשוי מ־30% זכוכית ממוחזרת וניתן למילוי חוזר באמצעות אריזת ריפיל המיוצרת מ־95% פלסטיק ממוחזר.
מחיר: 229.90 שקלים
(172.90 שקלים לריפיל)
מותג הכביסה "סנו מקסימה" משיק בימים אלה קפסולות חדשות ומרוכזות לכביסה בניחוח סופט סילק. הקפסולות מחולקות לשני תאים, באחד מהם חומרים פעילים ואנזימים, ובשני מבשם בטכנולוגיית שחרור איטי. הקפסולות עושות עבודה נהדרת בהסרת כתמים ובמקביל משאירות את הניחוח האהוב. למעשה, הן יכולות לייתר אצל מי שלא אוהב ניחוחות עזים מדי את הצורך במרכך כביסה.
מחיר: 28.90 שקלים
אתר OH GLOW השיק לאחרונה את Orange Daily – מותג טיפוח המבוסס ויטמין C. המותג מציע שבעה מוצרים לטיפול בעור, בהם קרם פנים למראה עור זוהר, קרם לחות מזין, סרום ויטמין C בריכוז גבוה של 10%, קרם עיניים, קומפלקס רטינול לסובלים מבעיות עור, תרחיץ פנים וטונר. מוצרי המותג יעילים ועשירים בלחות. היתרון שלהם הוא שהם מתאימים לכל סוגי העור והמחיר שלהם לא בשמיים. מוצר המאסט הוא הסרום שאינו מייבש את העור והוא אפילו אנטי־דלקתי.
מחיר: 129־219 שקלים
סדרת "אלפרו NOT MILK" מגבירה נוכחות במקררים עם מוצר חדש: "אלפרו NOT MILK בריסטה" 3% שומן. המשקה החדש מבוסס על שיבולת שועל והוא מתאים לכל מי שמרגיש שחסרה לו תחושת ההקצפה בקפה.
הסדרה, שהושקה לפני כשלוש שנים, כוללת כיום משקאות על בסיס שיבולת שועל באחוזי שומן שונים – 3.5% ו־1.8%. ניסינו, ובעינינו המשקה החדש עומד בהבטחות ומצליח להחזיר את התחושה שהייתה חסרה לנו בקפה עם תחליפי חלב. למשקה יש מרקם עשיר וצבע נקי. בהחלט מוצלח.
מחיר: 9.90־16.90 שקלים
מותג הדרמו־קוסמטיקה ניוטרוג'ינה משיק קולקציית חורף מקיפה במסגרת סדרת הנוסחה הנורווגית המוכרת. הסדרה כוללת שפתון לחות המשלב SPF 20 בנוסחה עשירה שנספגת ללא שמנוניות, קרם ידיים מרוכז המועשר ב־40% גליצרין וויטמין E למתן לחות מתמשכת ל־24 שעות, וקרם לחות במרקם קליל במיוחד שנספג במהירות ומותיר את העור גמיש ורך.
שלושת המוצרים, שפותחו בשיתוף דרמטולוגים, מספקים מענה מקיף להגנה על העור מפני היובש האופייני לחודשי החורף, כשכל מוצר מתמקד באזור שונה להבטחת הגנה מקסימלית. הסדרה מתאימה במיוחד לבעלי עור רגיש ועדין.
מחיר: שפתון – 25.90 שקלים, קרם ידיים – 29.90 שקלים, קרם לחות – 36.90 שקלים
המותג קפה עלית של שטראוס מחזיר למדפים את הלהיט החורפי – קפה נמס בטעם אגוזי לוז, במהדורה מוגבלת. המוצר, שמצטרף לטעמי המוקה והווניל, משלב את העדינות המוכרת של קפה נמס עלית בטעם עשיר ומפנק של אגוזי לוז. למרות שאיננו חובבים מושבעים של קפה בטעמים, נאלצנו להודות שהביצוע כאן מדויק ומאוזן. ההשקה המחודשת מגיעה באריזת 200 גרם ומגיבה לביקוש הגובר של הצרכנים למשקאות קפה בטעמים.
מחיר: 19.90־33.90 שקלים