יצרנית הצ'יפס והמוצרים הקפואים מהצפון מילוטל מגיעה לרשת רמי לוי באמצעות הסכם הפצה בין הצדדים. רשת רמי לוי שיווק השקמה, המונה 56 סניפים, תשווק בשלב זה שני מוצרי צ'יפס: צ'יפס קלאסי וצ'יפס אמריקאי.

מוצרי מילוטל משווקים כיום ב־800 נקודות מכירה, באמצעות רשתות כמו יוחננוף, קינג סטור, סופר ברקת, קשת טעמים, Merkaza, מחסני מזון חינם פלוס ופרשמרקט. ההפצה מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט. כמו כן הם נמכרים באונליין באמצעות וולט, יאנגו דלי וחנויות מזון נוספות.

מטרת החברה היא להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום. המפעל ממוקם כאמור באזור התעשייה מילואות הסמוך לגבול לבנון.

רמי לוי  (צילום: מרים אלסטר פלאש 90)
רמי לוי (צילום: מרים אלסטר פלאש 90)

בזמן המלחמה הוא פעל חלקית, אבל בעקבות הפסקת האש חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה. בעלי מילוטל הציבו להם כמטרה לעודד חקלאות ישראלית תוך הקפדה על שלבי הייצור מהשדה ועד הצלחת. החברה מלקטת את זני תפוחי האדמה המתאימים ביותר בעונה נתונה, כדי שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים לאורך כל עונות השנה.

לפי בדיקת מילוטל, הצרכן הישראלי צורך בממוצע 35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה, ומתוכם 15 ק"ג צ'יפס. הצריכה בשוק האירופאי כפולה מאשר בישראל, ומגיעה ל־72 ק"ג בממוצע. שיאי הצריכה של תפוחי האדמה הם בל"ג בעומר ובעונות החורף.