חדשות טובות לחובבי הבשר המחפשים אלטרנטיבות: חברת Redefine Meat, המובילה בתחום הבשר-החדש בישראל, הודיעה על התרחבות משמעותית עם כניסה לרשת "רמי לוי שיווק השקמה". המהלך משלים את הפריסה של החברה הישראלית בכל רשתות השיווק הגדולות בארץ, ומאפשר לצרכנים רבים יותר גישה למוצרי הבשר מהצומח שפותחו בטכנולוגיה חדשנית.
"אנו שמחים לשתף פעולה עם רשת רמי לוי, אחת הרשתות הגדולות והאהובות בישראל, הנמצאת בפריסה ארצית רחבה," אמר אשחר בן שטרית, מנכ"ל ושותף מייסד Redefine Meat. "בתחילת הדרך חרטנו על דגלנו לשנות את הדרך שבה אנשים צורכים בשר, מהלך זה הוא צעד נוסף באסטרטגיית ההתרחבות ובמסע שלנו. כעת קהל אוהבי הבשר שמחפשים בשר-חדש יוכלו למצוא אותנו על המדף בכל רשתות השיווק הגדולות, בסניף הקרוב לביתם," הוסיף בן שטרית.
הצרכנים יוכלו למצוא על מדפי רמי לוי את מגוון המוצרים של החברה, הכוללים בשר-חדש מפורק בסגנון בקר, בשר-חדש טחון, המבורגר פרימיום, קבב בסגנון טלה, נקניקיית מרגז, סטייק פלאנק, נתח מפורק בסגנון שווארמה ונקניקיית בראטוורסט בסגנון גרמני.
כל המוצרים מתאימים להכנה במטבח הביתי בקלות ובנוחות, ומיועדים למגוון קהלים - מחובבי בשר המעוניינים להפחית את צריכת הבשר מן החי, דרך שומרי כשרות, ועד צמחונים וטבעונים.
Redefine Meat, שייסדה קטגוריה חדשה לחלוטין בתעשיית הבשר, נוסדה ברחובות ומעסיקה עובדים בישראל ובאירופה. מוצרי החברה, שהושקו בשנת 2022, זכו להצלחה ניכרת הן בשוק המוסדי והן בקמעונאות, עם דגש על טעם, מרקם וארומה בשרניים.
בישראל, לפני הכניסה לרמי לוי, היו המוצרים זמינים ברשתות קמעונאות כגון שופרסל, ויקטורי, ניצת הדובדבן, יוחננוף וחצי חינם, וכן במסעדות ברחבי הארץ.
הצלחת החברה חוצה גבולות - מוצריה נמכרים כיום ביותר מחמש מדינות ברחבי אירופה, בכ-5,000 מסעדות, מלונות וגופי הסעדה, כולל בבריטניה, צרפת, גרמניה והולנד.
כניסתה של Redefine Meat לאחת מרשתות השיווק הגדולות בישראל מעידה על ההתקדמות המשמעותית בשוק חלופות הבשר בארץ ועל השינוי בהרגלי הצריכה של הישראלים. החברה מציינת כי היא תמשיך במשימתה "להגיע לכל בית בישראל" ולהוביל את השינוי באופן שבו אנשים צורכים בשר.