קבוצת התקשורת פרטנר נערכת להשקת סדרת iPhone 16 וסדרת ה-Apple Watch. המכירה  המוקדמת של המוצרים תחל הלילה בחצות באתר החברה והחל ממחר בבוקר, יום חמישי ה-19.9, במוקד השירות הטלפוני ובדוכני ומרכזי השירות ברחבי הארץ. פרטנר מעניקה כיום 3 שנות אחריות ברכישת מכשירים חדשים.
 
פרטנר  תציע החזר משמעותי של עד 4,030 ₪ במעמד הרכישה, בהחזרה של מכשיר ישן וכנגד רכישה מדגמי 16 iPhone. גובה התמורה ייקבע לפי דגם המכשיר הנמסר ותקינותו, החל מדגמי iPhone 6 ומעלה. ניתן לממש את ההטבה ולהשיב את המכשיר הישן ברשת חניות פרטנר שפרוסה ברחבי הארץ.

מחירי אייפון בפרטנר (צילום: יח''צ)
מחירי אייפון בפרטנר (צילום: יח''צ)

 
ההשקה בפרטנר כוללת את כלל הדגמים  במגוון רחב של נפחים, גדלים וצבעים. האספקה הרשמית של המוצרים צפויה בשבוע הבא, ביום חמישי ה-26.9, עם משלוח מהיר ללא תשלום נוסף, עד בית הלקוח.
 
במקביל, יושקו בהמשך גם סדרות האזניות החדשות: ה-Airpods 4 בדגם הסטנדרט ודגם הכולל "מנגנון סינון רעשים אקטיבי"; וה-Airpods Max  עם חיבור Type c וצבעים חדשים.
 
לאחרונה השיקה פרטנר את Private Care – שירות תיקונים חדש ללקוחות כלל החברות, הכולל לראשונה בשוק את מסלול ה-'פלטינום' הייחודי למכשירי דגל, המסלול כולל תיקון שבר מסך ותיקון גב המכשיר ללא עלות, כמו גם תיקון מגוון נזקים ללא עלות, כמו בעיות שמע ורמקול, שקע טעינה, GPS, בלוטוס ועוד.
 
רוני אראל גינזבורג, מנהלת אגף הסחר בפרטנר, מסרה כי "מסקר שערכנו מול לקוחות כלל החברות, מעל 50% מהנשאלים העלו את החשש מנזק שבר מסך. לכן זה חיזק לנו את הבנה כי יש צורך בשירות תיקונים שייתן לצרכן מענה כולל לחששות שלו, והשקנו שירות מקיף שיספק ללקוחות ביטחון שירותי".

רוני אראל-גינזבורג (צילום: סיון פרג')
רוני אראל-גינזבורג (צילום: סיון פרג')

 
פרטנר היא יבואנית רשמית של מוצרי אפל בישראל, מפעילה מעבדות תיקונים במרבית מרכזיה ברחבי הארץ ומעבדה ראשית שהוסמכה על-ידי אפל בישראל.