חברת הנדל"ן Flow הודיעה היום (ראשון) על רכישת כ-30% מחברת ההשקעות בנדל"ן הישראלית קנדה גלובל, שבבעלות אנשי העסקים הישראלים אסף טוכמאיר וברק רוזן. הרכישה בוצעה לפי שווי חברה של כ-340 מיליון ₪ אחרי הכסף. Flow נוסדה על ידי אדם נוימן (Wework) בשנת 2022 בהשקעה פרטית של 350 מיליון דולר, יחד עם השקעה של 350 מיליון דולר מקרן אנדריסן הורוביץ.

לאחר העסקה, בעלי השליטה טוכמאיר ורוזן יחזיקו בכ-60%, Flow תחזיק בכ-30%, אסף רפפורט, מייסד ומנכ"ל WIZ והציבור יחזיקו בשאר המניות. קנדה גלובל נסחרת כיום בבורסה בתל אביב בשווי של כ-167 מיליון ש"ח, כאשר שני המשקיעים החדשים נכנסים לפי שווי חברה לאחר השקעה של כ-340 מיליון ש"ח. שווי החברה לפני העסקה, בהתבסס על מחיר של 6.01 ש"ח למניה, עומד על כ-252.5 מיליון ש"ח.

אסף טוכמאיר וברק רוזן (צילום: ללא)
אסף טוכמאיר וברק רוזן (צילום: ללא)

אדם נוימן, מייסד ומנכ"ל ב- Flow אמר הבוקר: "ההשקעה בקנדה גלובל מבססת שיתוף פעולה אסטרטגי בינה לבין  Flow במטרה ליצור ולפתח פרויקטים נדל"ניים ברמה עולמית מחוץ לישראל, תחילה בארצות הברית. אסף וברק בעלי ניסיון רב של למעלה מ-30 שנים בתחום הנדל"ן ובעלי רקורד מרשים בפיתוח פרויקטים רחבי היקף בשימושים מגוונים ברחבי העולם. אנו נרגשים מאוד לעבוד לצד קנדה גלובל כדי להציע את חוויות המגורים הממוקדות בקהילה של Flow ליותר אנשים ברחבי העולם".

אסף טוכמיאר וברק רוזן, בעלי השליטה בקנדה גלובל מסרו הבוקר: "אנו רואים פוטנציאל גדול בשוק האמריקאי, במיוחד במדינת פלורידה, שבה יש הזדמנויות רבות להשקעות נדל"ן מעניינות. אנו שמחים על כך שהמשקיעים בנו הם אנשי עסקים ברמה הבין הלאומית, עבורנו זוהי הכרת אמון בפעילותנו ובחזון שלנו.

"עם התרחבות החברה, אנו מתכוונים ליישם את היכולות הקיימות שלנו ולהביא ניסיון רב שנצבר במשך 30 שנים לצד יצירתיות, יכולות תכנון, שיווק ואיתור הזדמנויות ולפתח את קנדה גלובל כמותג בפני עצמו שיהווה זרוע הנדל"ן של הקבוצה מחוץ לישראל. לאחר הקמתם בישראל של פרויקטי דגל כגון: קמפוס מיקרוספוט, מידטאון ת"א וירושלים, קמפוס WIX, ועוד עשרות פרויקטים שפזורים בכל פינה בעיר, המטרה שלנו היא להיות גם מחוץ לישראל חברה משמעותית ומובילה".