חגים ומתנות בצל המלחמה מציבים אתגר משמעותי עבור הציבור הישראלי. השנה האחרונה הביאה עמה שינוי בתרבות הענקת המתנות כאשר רבים נשארים בארץ עקב המצב הביטחוני והעדפות אישיות. הנתונים מצביעים על עלייה של 10% בהוצאות על מתנות לחגים עם העדפה גוברת לפריטים בעלי אופי אישי ומשמעותי שמבטאים קשר אישי.

בין הקטגוריות הבולטות ניתן למצוא פריטי עיצוב לבית כמו מעמדי יין בעיצובים ייחודיים ומארזי ויסקי מהודרים עם אביזרים תואמים. מתנות אישיות כמו תכשיטים קלאסיים, כולל שרשרות עם תליונים ייחודיים וצמידים אלגנטיים, הן תמיד בחירה פופולרית. שעונים בעיצובים עכשוויים מהווים מתנה שמוסיפה נופך של סטייל ואיכות.

בנוסף, ישנה מגמה גוברת של חיפוש אחר מתנות חווייתיות שיכולות לחזק את הקשרים הרגשיים. בתקופה זו, כאשר רבים נמנעים מטיסות לחו"ל, ניכרת העדפה למתנות שמשפרות את חוויית הבית והאירוח. זוהי דרך להביא את החוויה הבינלאומית הביתה ולחזק את הקשרים המשפחתיים והחברתיים.

טל רז, מנכ"ל רשת ואתר ג'נטלמן, מציין כי "המגמות הללו מעידות על שינוי תפיסתי משמעותי שבו מתנות הופכות לאמצעי לביטוי אישי ולהעמקת הקשר בין אנשים". ממצאים אלו, המבוססים על נתוני המכירות של הרשת, מספקים תמונה ברורה של העדפות הצרכנים בתקופה הנוכחית ומדגישים כיצד העלייה בהוצאות על מתנות משקפת את השינויים התרבותיים והחברתיים המתרחשים בארץ. 

למרות האתגרים הכלכליים, הצרכנים הישראלים מוכנים להשקיע יותר במתנות משמעותיות. זה משקף את הרצון לחזק קשרים ולהביע תמיכה בזמנים מאתגרים, תוך שמירה על מסורות החג והתקווה לימים טובים יותר.

היכן הכי שווה לעשות את קניות החג? 

עד 40% הנחה על פריטי עיצוב. רשת ג'נטלמן יוצאת במבצע חגיגי לקראת השנה החדשה עם מבצעים והנחות על מגוון פריטים מעוצבים, עד 40% הנחה על פותחני יין מעוצבים, מעמדי כוסות יין מעוצבים ומארזי מתנה וויסקי ועוד.

המבצע בתוקף בין התאריכים 22.9-5.10

ניתן להשיג באתר וברשת ג'נטלמן 

https://gentleman.co.il/

מתנה שווה טעימה: רוכשים תנור ומקבלים ספר מתכונים חגיגי במתנה

לרגל 100 שנות פעילות, TEKA משיקה ספר מתכונים ייחודי במהדורה מוגבלת הכולל מאה מתכונים נבחרים. הספר, שנערך במיוחד לאירוע, מחולק לארבע קטגוריות ומשלב קלאסיקות אהובות עם טעמים בינלאומיים חדשניים. במהלך החודש המקדים לחג, כל רוכש תנור TEKA יקבל את הספר היוקרתי במתנה. בחנויות וברשתות החשמל ובאולמות התצוגה המרכזיים של המותג TEKA

מבצע קנה קבל לראש השנה- מתנות בשווי מאות שקלים 

רוכשים מעל 699 ₪ (מצטבר יומי) בחנויות קניון  עיר ימים המשתתפות במבצע, ומקבלים מתנה לבחירה החל מבית קוק אנד בייק (מחבת קוטר 28 ס"מ ROSO בשווי : 239 ₪ ,סולתם- סכין סנטוקו  ומשחיז סכינים שווי צרכן 169 ₪  , : ורדינון : שמיכת חורף ס"מ שמנת/ אפור  Lounge TV ,בשוויי 169 שח מארז מפנק של סבון הכולל  תיק איפור סבון נוזלי פילינג גוף קרם ידיים בשווי 150 שח
קניון עיר ימים-נתניה 

בין התאריכים:

02.10-29.09 (א'-ג'): 10:00-21:30

2.10 (ד'): 10:00-14:30
פעילות העמדה לקבלת המתנה עם חשבוניות מקור  מודפסת 

שופינג עם מתנות חינם: קניון רננים מציע לכם מתנות לקראת ראש השנה 

רוצים לפתוח את השנה החדשה עם יין משובח? או אולי עם כלי מטבח חדשים? קניון רננים במבצע קנה-קבל מיוחד לכבוד ראש השנה שיאפשר לכם לפתוח את השנה בשופינג משתלם במיוחד. בין התאריכים 29/9/24-2/10/24, כל הרוכש בחנויות וברשתות הקניון בסכום של 399 שח' ומעלה מקבל מתנה ללא הגרלה  בין מגוון מתנות יין דרך ארץ, מארז כלי ששת מסיליקון, זוג פמוטים מזכוכית, סיר בישול עם מכסה זכוכית, או תיק- שיק יומיומי ועוד.  

המבצע תקף בתאריכים 29/9/24-2/10/24 או עד גמר המלאי 

קניון רננים, רעננה

טעם של בית: מושבניק חוגג עם חקלאות תוצרת כחול-לבן ומגשי אירוח במחיר מיוחד

אתר מושבניק, המתמחה במכירת תוצרת חקלאית ישראלית מהחקלאי לצרכן, נערך עם מגוון מבצעים מיוחדים ברוח החג, כדוגמת 500 גרם תמר מג'הול ב-1 שח' בלבד, ברכישה של פירות וירקות מתוצרת ישראלית בסכום של מעל 299 שח' באתר, לצד הנחות על מארזים ומגשי אירוח של פירות וירקות לקראת החג.

להשיג באתר מושבניק

https://www.moshavnik.co.il/ 

ללא התניות: מבצע מגוון מתנות 10-40 שח בקניון שער הצפון 

קניון שער הצפון עם מבצע מתנות חג מיוחד ואטרקטיבי. המציע מגוון רחב של מתנות במחירים 10-40 שח' בלבד, ללא התניה או חובת קנייה.

 בין ההצעות הבולטות במבצע ניתן למצוא מארז 3 מיכלי אחסון זכוכית עם מכסה פלסטיק ב-30 ש"ח (במקום 129.90 ש"ח), תבנית אפייה עגולה עם תחתית מתפרקת מוצעת ב-30 ש"ח (במקום 149.90 ש"ח),סט של 6 סכיני ירקות בצבע כחול במחיר של 10 שח' בלבד (במקום 39.90 שח'), שטיחון אמבט מיקרופייבר במגוון צבעים ב-20 שח' (במקום 79.90 שח') ושמיכת חורף זוגית ב-40 שח' (במקום 269.90 שח'). בנוסף, ניתן למצוא מבצעים על מוצרים נוספים כגון פלטת הגשה ב-10 שח', אגרטל זכוכית ב-10 שח', וסט קערת הגשה עם 6 קעריות ב-30 שח' ועוד .

המבצע כולל מגוון רחב של מוצרים לבית ולמטבח, כולל כלי הגשה, כלי אחסון, תבניות אפייה ומוצרי טקסטיל.

המבצע יתקיים בחנויות נעמן ו-ורדינון, בין התאריכים 22.9-2.10

קניון שער הצפון, דרך חיפה 30, קריית אתא

75  שח' לבחירת מתנה בקניון שבעת הכוכבים  

קניון שבעת הכוכבים מציע מבצע מיוחד לקראת חג ראש השנה. במסגרת המבצע, כל קנייה בסכום של 500 ₪ ומעלה ביום אחד בחנויות המשתתפות, בין התאריכים 26.9.24-2.10.24, מזכה את הרוכשים בשובר מתנה על סך 75 ₪ לשימוש בחנויות המשתתפות במבצע. ההשתתפות במבצע מותנית בהצטרפות למועדון הלקוחות של הקניון. זוהי הזדמנות לנצל את הרכישות החגיגיות ולקבל תמורה נוספת על ההוצאות. 

המבצע בתוקף בין ה- 26.9 ל 2.10

שעות פעילות החלוקה: א'-ה': 10:00-20:00
ו' וערב חג: 10:00-14:00
שבת – סגור.

המבצע לחברי מועדון בלבד ולמצטרפים חדשים. תוקף עד 2.10.24 או עד גמר המלאי. מימוש השובר עד 10.10.24. תנאים נוספים בכפוף לתקנון. 

קניון שבעת הכוכבים
הרצליה
7star.co.il